Obaveštenje-nulta kontrola za 2023g.

Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo obaveštava sva zainteresovana lica da povodom nulte kontrole za investiciju nabavljanja i postavljanja stubova za protivgradne mreže, stubova za podizanje višegodišnjih zasada, stubova i žica za ograđivanje parcela, nabavke sistema protiv smrzavanja „anti-frost“ , postavljanje sistema za navodnjavanje i podizanje plastenika mogu da podnesu zahtev za izlazak na teren savetodavne stručne službe, a povodom nulte kontrole.

Ovo je potrebno jer će Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo konkursom za 2023. godinu priznavati investicije po ovoj nameni, spram uslova iz konkursa, a za koje je nakon objavljivanja ovog obaveštenja i po osnovu podnetog zahteva izvršena nulta kontrola.

Zahtev možete naći na sledećem sajtu:

 https://psp.vojvodina.gov.rs/

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava privrednim subjektima za doprinos razvoju socijalne ekonomije AP Vojvodine u 2022. godini

Секретаријат додељује бесповратна средства у укупном износу од 5.500.000,00 динара.

Средства се одобравају по принципу рефундације за набавку основних средства (машине/опрема) која су купљена, испоручена и исплаћена (кумулативно) у целости у периоду од 16. марта 2020. године до дана закључења Јавног конкурса. Под набавком машина/опреме подразумева се и производна линија коју чине више функционално недељивих машина или скуп више самосталних машина које заједно чине јединствен производни процес. Машине и опрема морају бити нови и намењени за професионалну употребу. Изузетнo, на предлoг Кoмисије за спровођење Јавног конкурса мoже се oдoбрити субвенциoнисање трошкова набавке половне машине/опреме, не старије од 5 година, уз услoв да подносилац пријаве достави процену вредности сачињену од стране овлашћеног судског вештака. Средства се не могу користити за рефундацију трошкова за: уградну опрему (клима уређаји, вентилатори, соларни панели, алармни системи, системи за видео надзор, лифтови, котлови и др.) и инсталације (водоводна, канализациона, електрична, вентилациона, грејна, гасна, телефонска, кабловска, интернет и сл.); намештај (дрвени, пластични, метални, тапацирани и др.) и опремање простора (дрвенарија, браварија, венецијанери, тракасте завесе, теписи, преграде, зидне и подне облоге и сл.); расвета, светлеће, рекламне и друге табле (натписи, дисплеји, панои и сл.); презентациона, електронска, биротехничка, аудио-визуелна и слична опрема (пројектори, опрема за превођење, фискалне касе, телефонски и факс апарати, ТВ, музички уређаји, звучници и др.); алат, додатна опрема, појединачни и резервни делови, инвентар, опрема за заштиту на раду, калупи, репроматеријал, потрошни материјал и др; све врсте возила (за превоз лица, теретна, доставна и др.), приколице и сл; компјутери и рачунарска опрема; све врсте објеката (хале, хладњаче, складишта, тезге, рампе и др.); опрема за спорт; помоћни непроизводни материјал (средства за чишћење и одржавање, режијски, остали, канцеларијски материјал и сл.); ситан инвентар, потрошни материјал који се монтира на машине/алат (брусне плоче, бургије, игле и др.);погонски материјал (гориво, мазиво) и енергија; ауто гуме.

Висина одобрених средстава утврђује се на основу достављеног рачуна-отпремнице / е-фактуре или уговора-отпремнице са добављачем/продавцем и извода рачуна из банке о плаћању истог. Бесповратна средства се одобравају у висини до 80% од фактурне (куповне) вредности без ПДВa и без зависних трошкова набавке, као и без посебно исказаних трошкова услуга инсталације, обуке за коришћење и сл. Износ одобрених средстава за рефундацију трошкова набавке машина/опреме уз услов из предходног става, може бити од 250.000,00 динара до 500.000,00 динара; Износ одобрених средстава може бити мањи од износа тражених средстава.

ПРАВО УЧЕШЋА НА ЈАВНОМ КОНКУРСУ Сходно Правилнику о додели бесповратних средстава привредним субјектима за допринос развоју социјалне економије АП Војводине у 2022. години (у даљем тексту: Правилник) право учешћа на Јавном конкурсу имају: (А) правна лица која су регистрована за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом, са седиштем односно регистрованим огранком на територији АП Војводине, са дозволом за рад од стране надлежног министарства за послове запошљавања, уписан у одговарајући регистар Агенције за привредне регистре; (Б) социјалне задруге основане на територији АП Војводине које послују ради остварења социјалне, економске и радне укључености, као и задовољења других сродних потреба припадника угрожених, односно осетљивих, друштвених група или ради задовољења општих интереса унутар локалне заједнице, односно које улажу средстава од остварене добити у задовољавање потреба друштвено осетљивих категорија и њихових заједница, а у складу са циљевима наведеним у свом Оснивачком акту; (В) субјекти који су стекли статус социјалног предузетништва. Под субјектом социјалног предузетништва у смислу правилника сматрају се правна лица која обављају делатност социјалних предузећа у циљу стицања добити.

ДОКУМЕНТАЦИЈА КОЈА СЕ ПОДНОСИ НА ЈАВНИ КОНКУРС Учесник конкурса подноси: 1) Попуњен и потписан образац пријаве на Јавни конкурс (преузима се са интернет презентације Секретаријата www.spriv.vojvodina.gov.rs); 2) Извод о регистрацији (регистрованим подацима) привредног субјекта из АПР, не старији од 11.10.2022. године (оригинал или фотокопија оверена код надлежног органа за оверу); 3) Документација за учешће: (А) Копија дозволе за обављање делатности у оквиру професионалне рехабилитације и запошљавања особа са инвалидитетом за правна лица за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом; (Б) Oснивачки акт са свим изменама и допунама, објављен на АПР-у, из којег је видљиво да је социјална задруга основана и послује са циљем обављања послова, односно улагања средстава од остварене добити у задовољавање потреба друштвено осетљивих група и њихових заједница; (В) Оснивачки акт са свим изменама и допунама, објављен на АПР-у, из којег је видљиво да привредни субјект са статусом социјалног предузетништва обавља послове у различитим областима којима се доприноси остварењу друштвене улоге социјалног предузетништва, а нарочито обавља делатности којима се омогућава остварење социјалне, културне, економске и радне укључености друштвено осетљивих група и задовољење њихових других специфичних потреба, као и остварење других идентификованих општих интереса унутар локалне заједнице;4) Уверење Централног регистра обавезног социјалног осигурања (ЦРОСО) о броју запослених лица у формату из кога се види број запослених (и врста запослења) – поднетих пријава на осигурање на дан 10.11.2022. године; 5) Уверењe Пореске управе Министарства финансија РС о измиреним доспелим обавезама јавних прихода (порези и доприноси), оригинал или фотокопија оверено код надлежног органа за оверу или издато у електронском облику са дигиталним потписом, не старије од 11.10.2022. године; 6) Копија Извештаја за статистичке потребе (биланс стања, биланс успеха и статистички извештај) са стањем на дан 31. децембар 2021. године који је предат АПР; 7) Рачун или рачун-отпремница или уговор-отпремница за купљену машину/опрему (оригинал или фотокопија оверена код надлежног органа за оверу) или е-фактура и фотокопије извода рачуна из банке о плаћању истог у периоду од 16. марта 2020. године до дана закључења Јавног конкурса. 8) Изјаве које се дају под пуном моралном, материјалном и кривичном одговорношћу, у прилогу пријавног обрасца (преузимају се са интернет презентације Секретаријата): (8-1) о прихватању услова Јавног конкурса; (8-2) о сагласности за коришћење датих података; (8-3) о статусу (члан 7 став 2 и 3 Правилника); (8-4) о повезаним лицима; (8-5) о старости машине/опреме; (8-6) о примљеној државној помоћи мале вредности (de minimis); (8-7) о непостојању двоструког финансирања; (8-8) о досадашњем коришћењу средстава Секретаријата; (8-9) о непостојању неизмирених обавеза; (8-10) да се не воде судски поступци; (8-11) о тачности и веродостојности датих података.

НАЧИН И РОК ДОСТAВЉАЊА ПРИЈАВЕ Пријава на Јавни конкурс се подноси искључиво на пријавном обрасцу који се преузима са интернет презентације Секретаријата www.spriv.vojvodina.gov.rs и са припадајућом документацијом доставља у затвореној коверти на адресу: Покрајински секретаријат за привреду и туризам, Булевар Михајла Пупина 16, 21000 Нови Сад, са назнаком на лицу коверте: „НЕ ОТВАРАТИ“ – „ПРИЈАВА НА ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ БЕСПОВРАТНИХ СРЕДСТАВА ПРИВРЕДНИМ СУБЈЕКТИМА ЗА ДОПРИНОС РАЗВОЈУ СОЦИЈАЛНЕ ЕКОНОМИЈЕ АП ВОЈВОДИНЕ У 2022. ГОДИНИ“, поштом или лично Писарници покрајинских органа управе, Булевар Михајла Пупина 16, Нови Сад, радним даном од 900 до 1400 сати.

Рок за подношење пријава је од 10.11.2022. до 25.11.2022. године.

КОНТАКТ ЗА ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ Додатне информације могу се добити у Секретаријату путем телефона 0800/021-027 и 021/487- 4861 сваког радног дана од 10 до 14 часова.

Mala fondacija za velike izazove: Podrška zagovornicima ublažavanja posledica klimatskih promena

Rok za prijavu na konkurs: 02.12.2022

Ko može da konkuriše? Organizacije civilnog društva

Minimalni i maksimalni iznos sredstava po projektu: do 10.000 €

Oblast podrške: životna sredina i klimatske promene, zaštita životne sredine

Posebni zahtevi donatora
MFMC podržava projekte za hitnu transformaciju velikih razmera, sa fokusom na promenu politika i praksi u javnim ili privatnim institucijama. Prioriteti fondacije za period 2019-2023 su: • Podsticati i podržavati inovacije u klimatskoj komunikaciji. • Povećati broj glasova i narativa u zagovaranju klime. • Pomoć u jačanju društvenih i političkih pokreta koji se otvaraju za radikalne promene. • Podrška evropskim predlozima.

Kako se konkuriše
Da biste podneli prijavu Maloj fondaciji za velike izazove, vaša organizacija mora da dostavi kratak opis planirane prijave sekretaru odbora MFMC-a. Svrha opisa je da se utvrdi da li vaš projekat jasno spada u strategiju MFMC- .Kratak opis dostaviti sekretaru odbora fondacije na: tore.braend@minor-foundation.no.

Link do konkursa
https://unifor.no/stiftelser/the-minor-foundation-for-major-challenges/?_sf_s=Minor

Raspisan RISE konkurs – Poziv za mlade sa dobrim idejama za društvo

Ukoliko imaš između 18 i 35 godina, motivaciju i želju da sa svojim timom utičeš pozitivno na svoju zajednicu, a istovremeno i zarađuješ, RISE je prilika za tebe! 

RISE – Regionalni inkubator za socijalno preduzetništvo je projekat za motivisane i posvećene mlade ljude, koji su spremni da izdvoje vreme za učenje i doprinesu pozitivnim promenama na Zapadnom Balkanu. Naš cilj je da podržimo ideje sa snažnom društvenom misijom koje će region učiniti boljim mestom. Ovaj besplatni program podrške za razvoj ideja socijalnog preduzetništva je tokom protekle dve godine okupio više od 250 mladih nosioca promena, preduzetnika i preduzetnica, a sada i ti možeš da budeš jedan/jedna od njih!Prijave za program otvorene su do 30. oktobra u 23:59!   

Ako imaš ideju ili inovativno rešenje za novi i bolji pristup obrazovanju, osnaživanju žena, kulturi, ruralnom razvoju, zdravlju ili zaposlenosti u svojoj zajednici, veštine, znanje i iskustvo socijalnog preduzetništva pomoći će ti da rešiš socijalna ili  pitanja zaštite životne sredine koja te posebno interesuju i daće ti priliku da zaradiš dok to radiš!  

RISE program sastoji se od 2 faze – ideacije i inkubacije. Tokom 3 meseca faze ideacije gradićeš svoju ideju od nule do biznis modela. Na tom putovanju imaćeš podršku eksperata i mentora, sa kojima ćeš proći kroz sve važne korake u pokretanju socijalnog preduzeća. Dva najbolja tima iz Srbije odnosno ukupno 12 timova iz regiona, dobiće i dodatnu finansijsku i praktičnu podršku da sprovedu svoju ideju i unaprede razvoj svog poslovanja tokom faze Inkubacije.   

Još uvek se pitaš da li je RISE program prava prilika za tebe? Saznaj šta te sve očekuje na RISE putovanju na RISE INFO SESIJI! 

Više o konkursu na :

https://smartkolektiv.org/aktuelnosti/otvoren-konkurs-budi-deo-rise-putovanja/

 

Kонкурс за расподелу средстава за одрживи развој и унапређење ловства за субвенције у области ловства за 2022.годину

Расписује се конкурс за расподелу средстава за Одрживи развој и унапређење ловства за субвенције у области ловства за 2022.годину. За израду и реализацију пројеката развоја ловства и унапређење стања популација дивљачи и њених станишта у Републици Србији у износу од 10.320.822,97 динара за уношење  дивљачи у ловиште.

Подносилац пријаве је у обавези да обезбеди да поднета пријава са одговарајућом документацијом буде достављена Управи најкасније до 28.10.2022. године.

Преузима се са званичне интернет странице Управе за шуме: 

https://upravazasume.gov.rs/konkurs-za-subvencije-u-oblasti-lovstva-u-2022-godini/ 

 

 

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za podršku razvoja i afirmacije ženskog preduzetništva u 2022. godini

Krug aplikanata: Pravna lica, preduzetnici na teritoriji APV.

Iznos granta: Ukupna sredstva su 13.350.250,00 dinara.

Rok za predaju dokumentacije: 04.11.2022

Više o konkursu:

https://ravnopravnost.org.rs/javni-konkursi-lat/

Расписан Јавни позив за подношење захтева за финансијску подршку произвођачима сунцокрета рода 2022. године

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања  расписала је Јавни позив за подношење захтева за остваривање права на финансијску подршку пољопривредним произвођачима сунцокрета рода 2022. године.

Јавни позив нарочито садржи начин и рок подношења захтева, износ расположивих средстава за расписани позив, образац захтева, обавезну документацију и друге податке везане за тај јавни позив.

Захтев за остваривање права на финансијску подршку пољопривредним произвођачима сунцокрета рода 2022. године по овом Јавном позиву, подноси се од 14. октобра до 14. новембра 2022. године, закључно,  непосредно преко Писарнице републичких органа управе у Београду, улица Немањина број 22-26, или поштом на адресу: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања, Булевар краља Александра бр. 84, 11000 Београд.

Више о позиву:http://uap.gov.rs/wp-content/uploads/2022/08/javni-poziv-suncokret-06102022.pdf

Prijava broja pčelinjih zajednica do 31. oktobra je zakonska obaveza

Zakonska obaveza svakog pčelara je da dva puta godišnje, u aprilu i oktobru, redovno prijavi brojčano stanje pčelinjih zajednica svojoj veterinarskoj stanici, tj. ovlašćenom obeleživaču – veterinaru koji je obeležio košnice.

Pčelar je dužan da do 31. oktobra ode do svoje teritorijalno nadležne veterinarske stanice koja je obeležila pčelinjak i prijavi broj košnica sa kojim ulazi u zimovanje.

Takođe, potrebno je da sa sobom ponese spisak svih brojeva košnica koje ulaze u zimu (najbolje već upisan u Obrazac za prijavu stanja), kao i da ponese pločice sa brojevima rasformiranih košnica kako bi ih vratili veterinaru, u slučaju da je broj košnica sada manji od broja koji je tokom godine bio obeležen brojevima.

Nakon prijave, veterinar će izdati potvrdu da je pčelar izvršio redovni popis, overenu (tako da neće biti moguće retroaktivno prijavljivanje nakon 31. oktobra).

VIŠE INFORMACIJA NA SAJTU SPOS-a(savez pčelarskih organizacija srbije) -www.spos.info