Јавни конкурс за грађане за суфинансирање мера енергетске санације, породичних кућа и станова

Општина Србобран расписује

Јавни конкурс за грађане који се односе на унапређење термичког омотача, термотехничких инсталација и уградња соларних колектора за централну припрему потрошне топле воде на територији општине Србобран за 2022. годину.

Више о конкурсу :

Javni konkurs za gradjane za sufinansiranje mera energetske sanacije

 

KONKURS „Ja sam ODVAŽNA“

Konkurs je usmeren na ekonomsko osnaživanje žena u Srbiji. Projekat ima za cilj da doprinese poboljšanju položaja žena u poslovnom i društvenom okruženju, gradeći njihov ravnopravniji položaj i kod kuće.

Konkurs je otvoren do 24.07.2022. godine do ponoći, prijava se vrši isključivo slanjem prijavne dokumentacije (osnovne, prateće i poželjne dokumentacije) popunjavanjem on-line forme koja je dostupan na https://fondacijadivac.civicatalyst.org/node/176

Sledeća pravna lica mogu da podnesu prijavu na ovaj konkurs:

Mikro preduzeća
Zadruge
Preduzetnik/ca
Preduzeća koja zapošljavaju žene koje spadaju u grupu marginalizovanih, ranjivih i socijalno ugroženih kategorija
Udruženja građana koja imaju misiju da unapređuju ekonomsku samostalnost i položaj žena u društvu, a imaju komercijalnu aktivnost koja zapošljava žene.

Pravna lica sa svojom poslovnom idejom mogu da konkurišu za bespovratna sredstva u do 6.000 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukupan fond je 30.000 evra.​

Јавни позив за програм акцелерације – Катапулт

Циљ програма акцелeрације Катапулт je унапређење нивоа иновативног предузетништва и обезбеђивање бољег приступа екстерним изворима финансирања за раст предузећа, као и повећање броја нових или побољшаних иновативних производа и услуга на тржишту.

Кроз програм Катапулт Фонда за иновациону делатност, стартапима у Србији су на располагању интензивна обука и менторство кројено по њиховим потребама (од стране локалних и међународних стручњака из различитих области технолошког предузетништва и инвеститора), као и бесповратна финансијска подршка за стартапе који обезбеде квалифоковану инвестицију у току или након периода акцелерације у износу до максимално 36 милиона динара. Овај износ је доступан стартапима који буду изабрани од стране Фонда на следећи начин:

  1. Улазни грант у висини до 2,4 милиона динара за стартапе у раној фази развоја, односно до 6 милиона динaра за стартапе у фази раста. Овај износ ће бити стављен на располагање стартапима након потписивања уговора о акцелерацији са Фондом.
  2. Коинвестирајући грант који је доступан стартапима који обезбеде квалификовану инвестицију од стране пословних анђела, фондова предузетничког капитала или других инвеститора прихватљивих за Фонд. Износ коинвестирајућег гранта је једнак износу квалификоване инвестиције умањен за износ Улазног гранта, а максимално до 36 милиона динара.

Правила о хоризонталној државној помоћи за новооснована учеснике на тржишту се примењују на финансијска средства пласирана кроз програм Катапулт, у складу са Правилником о додели државне помоћи Фонда за иновациону делатност.

Фонд ће разматрати финансирање стартапа из свих области науке и технологије и из било ког индустријског сектора. Ипак, програм Катапулт је усклађен са Стратегијом паметне специјализације у Србији, која се фокусира на четири приоритетна домена:

  • Храна за будућност;
  • Информационо-комуникационе технологије (укључујући посебан фокус на вештачку интелигенцију, како је то предвиђено Стратегијом развоја вештачке интелигенције у Републици Србији за период од 2020-2025);
  • Машине и производни процеси будућности;
  • Креативне индустрије.

Најмање 50% расположивих средстава за овај јавни позив биће опредељено за пријаве из горенаведених приоритетних домена, уколико буде доступно довољно квалитетних пријава.

Посебно се охрабрује учешће жена предузетница у програму Катапулт.

Подобни подносиоци пријава за програм Катапулт су микро и мала предузећа не старија од шест година у тренутку подношења пријаве у већинском (минимално 80%) приватном власништву, која имају приход мањи од 8 милиона евра у једној од претходне две године.

Да би се пријава узела у разматрање и била процењена, потребно је да буде достављена у електронској форми путем Катапулт портала.

Пријаве ће бити оцењиване на основу следећих критеријума:

  1. Тим
  2. Производ/технологија
  3. Пословни модел
  4. Тржиште
  5. Потенцијал прикупљање капитала

Само ће пријаве које испуњавају горе наведене критеријуме бити узете у разматрање и евентуално предложене за финансирање. Додатни детаљи у вези са процедурама за процену пријава су доступни у Смерницама за процену пријава.

Детаљна документација у вези са процесом пријаве је доступна на интернет страници Фонда.

Рок за достављање пријава је 15. септембар 2022. године до 15 часова.

Једно предузеће може да достави само једну пријаву у једном јавном позиву. Непотпуне пријаве, као и пријаве које нису достављене до истека крајњег рока за достављање пријава неће бити узете у разматрање.

Пријавите се путем линка.

Додатне информације можете добити путем електронске поштеkatapult@inovacionifond.rs, као и на веб страници програма Катапулт.

Средства за реализацију Катапулт програма обезбеђeна су на основу заједничког улагања Републике Србије (Министарство просвете, науке и технолошког развоја) кроз зајам и техничку подршку Светске банке у износу од 7,7 милиона евра и бесповратне финансијске подршке Европске уније у износу од 10 милиона евра. Катапулт програм је део „Пројекта акцелерације иновација и подстицање раста предузетништва у Републици Србији“, који је посвећен јачању иновативног предузетништва и научних истраживања.

JАВНИ ПОЗИВ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ СТАНДАРДИЗОВАНЕ УСЛУГЕ МЕНТОРИНГ

Jавни позив за спровођење стандардизоване услуге менторинга објављује се у складу са Програмом Министарства привреде – Стандардизовани сет услуга (ССУ) за микро, мала и средња предузећа и предузетнике у 2022. години, који се реализује преко акредитованих регионалних развојних агенција (АРРА).

Услуга менторинга је намењена микро, малим и средњим привредним друштвима и предузетницима и задругама, а у циљу пружања подршке несметаном развоју и смањења броја неуспешних привредних субјеката и задруга, кроз пружање свеобухватне и благовремене подршке корисницима.

Процес менторинга одвија се по методологији РАС, развијеној у сарадњи са Јапанском агенцијом за међународну сарадњу (JICA). Методологија одређује кораке у процесу у оквиру којег стручно лице-ментор спроводи у директном контакту и раду са власником и/или законским заступником привредног субјекта, односно менаџментом/управом задруга, одређени број сати (од 25 до 50 по кориснику) и то у просторијама корисника (не мање од 75% од укупног броја предвиђених сати). Власник и/или законски заступник привредног субјекта и менаџмент/управa задругe (односно делегирана лица органа управе задруге) и ментор заједно проучавају актуелно пословање, разлоге тренутних проблема или сметње за даљи развој, најважније потенцијале за раст, те на основу констатованог стања ментор и корисник менторинг услуге припремају план/пројекат развоја.

Методологија стандардизоване услуге менторинга јасно дефинише све кораке и активности у реализацији менторинга (управљање шемом, рад на терену, број посета, активности у оквиру сваке посете, време предвиђено за припрему плана и извештавање) и то кроз водиче: Општи водич за менторингВодич за менторинг за почетнике и Водич за менторинг зрелих предузећа.

Менторинг чини скуп следећих услуга:

  • Дијагностиковање како би се разумела тренутна ситуација у привредном субјекту, односно задрузи;
  • Помоћ приликом припремања развојних активности/планова/пројеката како би се достигли циљеви привредног субјекта или задруге;
  • Саветовање и координација за приступање фондовима, новим технологијама, консултантским услугама и друго како би се подстакао развој и унапређење пословања;
  • Помоћ за припремање кредитних апликација за банке и програме подршке за ММСПП и задруге;
  • Помоћ при имплементацији развојних активности/планова/пројеката;
  • Помоћ у проналажењу пословних партнера;
  • Помоћ при проналажењу потребних информација;
  • Kаизен;
  • Консалтинг;
  • Саветовање/коучинг;
  • Обука;
  • Упућивање на  одговарајуће специјализоване консултанте.

Услуга се односи на бесплатан менторинг за микро, мала и средња привредна друштва, предузетнике и задруге, који послују до три године или се налазе у критичном тренутку за њихов даљи развој или за опстанак на тржишту.

Заинтересовани кандидати подносе пријаве у три категорије:

  • Новоосновани привредни субјекти - не старији од 3 године од дана објављивања Јавног позива;
  • Постојећи привредни субјекти – регистровани пре јула 2019. године;
  • Задруге.

УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ

Право на учешће на јавном позиву за пружање услуге менторинг имају:

1. Микро, мала и средња привредна друштва и предузетници, а који испуњавају следеће услове:

  • регистровани на територији Републике Србије;
  • имају измирене обавезе по основу пореза и доприноса;
  • не обављају делатност у оквиру војне индустрије и не организују игре на срећу/лутрију.

2. Задруге које испуњавају следеће услове:

  • да је делатност задруге производња, прерада и занатске услуге;
  • да имају измирене обавезе по основу пореза и доприноса;
  • да не обављају делатност у оквиру војне индустрије и не организују игре на срећу/лутрију.

ТРАЈАЊЕ

Крајњи рок за завршетак пружања стандардизоване услуге менторинг је 31. децембар 2022. године.

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

  1. За новоосноване привредне субјекте, не старији од 3 године од дана објављивања Јавног позива:
    1. Образац 1- Попуњена пријава;
    2. Потврда надлежне Пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све јавне приходе (порезе и доприносе) у претходној години, које не сме бити издато пре датума објављивања јавног позива, или доказ да је Подносилац пријаве поднео Захтев за издавање Потврде;

Напомена 1: Паушално опорезивани корисници достављају Потврду надлежне Пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све јавне приходе (порезе и доприносе) у претходној години, које не сме бити издато пре датума објављивања јавног позива, или доказ да је Подносилац пријаве поднео Захтев за издавање Потврде.

Напомена 2: Документацију под тачком 1.2. нису у обавези да доставе привредни субјекти регистровани у 2022. години.

  1. За привредне субјекте који су регистровани пре јула 2019. године:
    1. Образац 1- Попуњена пријава;
    2. Потврда надлежне Пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све јавне приходе (порезе и доприносе) у претходној години, које не сме бити издато пре датума објављивања јавног позива, или доказ да је Подносилац пријаве поднео Захтев за издавање Потврде;

Напомена 1: Паушално опорезивани корисници достављају Потврду надлежне Пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све јавне приходе (порезе и доприносе) у претходној години, које не сме бити издато пре датума објављивања јавног позива, или доказ да је Подносилац пријаве поднео Захтев за издавање Потврде.

3.         За задруге:

3.1. Образац 1- Попуњена пријава;

3.2. Потврда надлежне пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све  јавне приходе (порезе и доприносе), које не сме бити издата пре датума објављивања јавног позива, или доказ да је Подносилац пријаве поднео Захтев за издавање Потврде;

РАС задржава право да, уколико је потребно, затражи додатну документацију од Подносиоца пријаве, али само за комплетне поднете пријаве.

ФИНАНСИЈСКА СРЕДСТВА

Укупан буџет за пружање стандардизоване услуге менторинг, у оквиру програма Стандардизованог сета услуга Министарства привреде, износи 6.000.000,00 динара.

За пружање услуге опредељен је бруто износ од 2.000,00 динара по сату.

НАЧИН ПРИЈАВЉИВАЊА

Пријаве са свим пратећим обрасцима и документацијом се подносе лично или препорученом поштом АРРА са назнаком: Пријава на Јавни позив за добијање услуге менторинг у 2022. години.

ЈАВНИ ПОЗИВ ЈЕ ОТВОРЕН ДО 12. АВГУСТА 2022. ГОДИНЕ.

Јавни позив, Упутство и други пратећи обрасци доступни су на електронским странама РАС, www.ras.gov.rs, као и на електронским странама АРРА и у штампаном облику у АРРА.

За детаљније информације можете се обратити РАС на електронску адресу: mentoringssu2022@ras.gov.rs.

Регионална развојна агенција Бачка

Адреса: Булевар Михајла Пупина 20/II спрат, Нови Сад

Телефон: 021/557-781

E-mail: office@rda-backa.rs

www.rda-backa.rs

Обавештење о куповини меркантилне пшенице род 2022 године

Републичка Дирекција за робне резерве врши куповину меркантилне пшенице род 2022г.домаћег порекла.

Више на линку:

https://www.rdrr.gov.rs/dokument.asp?p=565

 

Кonkurs za čistije i zelenije škole- bespovratna sredstva

Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu i šumarstvo raspisao je konkurs za dodelu sredstava za učestvovanje u realizaciji programa „Za čistije i zelenije škole u Vojvodini“.

Cilj javnog poziva za dodelu sredstava za učestvovanju u realizaciji programa „Za čistije i zelenije škole u Vojvodini“ jeste postizanje čistijeg i zelenijeg ambijenta u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Za čistije i zelenije škole 600.000 dinara

Bespovratna finansijska sredstva koja se dodeljuju po ovom Javnom pozivu iznose 600.000,00 dinara.
Bespovratna finansijska sredstva koja se dodeljuju po Javnom pozivu namenjena su za zakup prostora, putne i troškove boravka, izradu dizajna i štampanja promotivnog i stručnog materijala za učesnike i nastavnike koji su učestvovali na projeketu „Za čistije i zelenije škole u Vojvodini“.

Pravo učešća imaju nevladine organizacije koje imaju zaključen Protokol o saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo o programu „za čistije i zelenije škole u Vojvodini“.

Uslovi za učešće na javnom pozivu

  1. Da je izrađen program „Za čistje i zelenije škole u Vojvodini“;
  2. Da je podnosilac prijave regulisao poreske i druge dospele obaveze iz javnih prihoda za 2021. godinu;
  3. Podnosilac prijave mora imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine i mesto realizacije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine;
  4. Podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu;
  5. Da se plaćanje vrši na tekući račun dobavljača ili gotovinski, a plaćanja putem kompenzacije i cesije neće biti priznata.

Konkurs je otvoren do 15. jula.

Konkurs u celini preuzmite OVDE.

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПРОГРАМ ПОДРШКЕ МАЛИМ И СРЕДЊИМ ПРЕДУЗЕЋИМА ПРИ АПЛИЦИРАЊУ ЗА ПРИСТУП ЕУ ФОНДОВИМА

Привредна комора Србије у сарадњи са Коморским инвестиционим форумом Западног Балкана 6 (КИФ ЗБ6) позива вас да се пријавите и учествујете у пројекту пружања техничке асистенције микро, малим и средњим предузећима (ММСП) при аплицирању за ЕУ фондове. Ову активност Привредна комора Србије спроводи у оквиру пројекта подршке Европске Уније националним коморама Западног Балкана и у потпуности је финансирана од стране ЕУ. 

Процес селекције почиње регистрацијом на платформи, након чега следи пролазак кроз курс и тест спремности и оцењивања, затим онлајн интервју са компанијама које су положиле тест приликом чега ћемо разговарати о вашој идеји и тренутно отвореним позивима на које можете да се пријавите. Курс је осмишљен тако да на најефикаснији начин едукује потенцијалне кандидате, кроз пример позива за подношење предлога пројекта. Омогућава малим и средњим предузећима да на практичном примеру имају директан увид у један од потенцијалних позива и провере своје знање кроз бодовање. Процес се завршава евалуацијом, након чега ће дабране компаније добити обавештење путем мејла.

Рок за подношење пријава за програм подршке малим и средњим предузећима при аплицирању за приступ ЕУ фондовима, односно пријављивање компанија на платформи је 09. септембар 2022. године.

За све додатне информације и питања контактирајте колеге из Центра за КИФ путем мејла: zapadnibalkan@pks.rs или броја телефона: +381 11 414 94 79.

 

Stipendija za mlade žene u oblasti izgradnje mira

Institucija koja raspisuje konkurs: Globalna mreža žena graditeljica mira

Rok za predaju dokumentacije: 15-07-2022

Tema: Stipendije

Rezime: Da bi se kvalifikovale za stipendiju Cora Weiss, kandidakinjei moraju ispuniti sledeće kriterijume: Biti dobro upoznate sa Rezolucijom Saveta bezbednosti UN (UNSCR) 1325 o Agendi za žene, mir i bezbednost; Rezolucijom SBUN 2250 o Agendi za mlade, mir i bezbednost; Konvencijom o eliminaciji svih oblika diskriminacije žena; Rezolucijom o održavanju mira; ciljevima održivog razvoja; i srodnim zakonima i politikama; Imati najmanje dve godine radnog iskustva u zagovaranju politike o pravima žena, ljudskim pravima, izgradnji mira i drugim pitanjima socijalne pravde, uključujući Rezolucije Saveta bezbednosti o ženama, miru i bezbednosti i srodnm zakonima i politikama; Imati najmanje dve godine iskustva u implementaciji programa u organizacijama za ženska prava, ljudska prava ili civilno društvo za izgradnju mira u zemlji u razvoju; Da imaju diplomu iz međunarodnih odnosa, ženskih ili rodnih studija ili bilo koje od društvenih nauka; Žive ili rade u zemlji u razvoju ili sukobima najmanje dve godine; Poseduju odlične veštine informisanja i komunikacije, sa kreativnošću i entuzijazmom za prilagođavanje strategija koje se razvijaju koje postavljaju pitanja o ženama, miru i bezbednosti na javni forum; Visoko su motivisane pozitivnim stavom i sposobnošću da upravljaju rokovima i obavezama; Poseduju saradnički duh, sa sposobnošću da rade samostalno i kao deo tima; Potpuno poznavanje engleskog jezika je neophodno.

Za prijavu je potrebno dostaviti: 1. Popunjen obrazac za prijavu na engleskom jeziku. 2. Propratno pismo od najviše (2) stranice daje objašnjenje zašto se prijavljujete; i kako ćete iskoristiti učenje i iskustvo za podršku zagovaranju ženskih prava, rodne ravnopravnosti, mira i sigurnosti. 3. Uzorak rada od najmanje 1.500 reči koji prikazuje rad i/ili istraživanje usmereno na politiku ili akademsko pisanje. 4. Dva (2) pisma preporuke. Referentna pisma treba da sadrže informacije koliko dugo poznaje podnosioca predstavke i u kom svojstvu, komentare o potencijalu podnosioca predstavke da izvrši uticaj u oblasti žena, mira i bezbednosti, kao i bilo koje relevantno prethodno iskustvo. Prijave se šalju mejlom na: fellowship.gnwp@gmail.com.

Linkovi:
GNWP

 

Promocija Javnog poziva za dodelu bespovratnih sredstava u okviru Programa podrške malim preduzećima za nabavku opreme u 2022. godini.

Informišemo vas da će Regionalna razvojna agencija Bačka, 17.06.2022. godine u 12h, u  velikoj sali Skupštine Grada Novog Sada, Žarka Zrenjanina 2, u Novom Sadu, organizovati  Promociju Javnog poziva za dodelu bespovratnih sredstava u okviru Programa podrške malim preduzećima za nabavku opreme u 2022. godini. 

Ministarstvo privrede u saradnji sa Razvojnom agencijom Srbije i uz podršku projekta „Srbija i EU – Oprema za privredu“ koji finansira Evropska unija, dodeljuje bespovratna sredstva mikro i malim preduzećima, preduzetnicima i zadrugama.

Ukupna bespovratna sredstva iznose oko 3,1 milijardu dinara od čega je Ministarstvo privrede obezbedilo iznos od 1,9 milijardi dinara, a Evropska unija bespovratna sredstva i tehničku podršku za sprovodjenje projekta u ukupnom iznosu od 11 miliona evra.

Na promociji pomenutog  Javnog poziva u Novom Sadu, pored predstavnica Regionalne razvojne agencije Bačka, prisutnima će se obratiti  i predstavnik EU delegacije u Srbiji – gdin Martin Klaucke i   predstavnica Ministarstva privrede – Ankica Momčilović.

Liflet_page-0001 Liflet_page-0002

Konkurs za sticanje prava korišćenja znaka „Najbolje iz Vojvodine“

Pravo učešća na Konkursu imaju pravna lica, preduzetnici, fizička lica ili drugi organizacioni oblici koji se bave proizvodnjom roba ili pružanjem usluga, odnosno organizator programa i manifestacija, koji imaju sedište, odnosno prebivalište na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Proizvođači proizvoda imaju pravo učešća na Konkursu za određeni proizvod koji se po načinu proizvodne, kvalitetu, po hemijskom sastavu, fizičkim, mikrobiološkim i organoleptičkim svojstvima, korišćenim sirovinama i/ili sastojcima ili prema nekoj drugoj karakteristici jasno razlikuje od drugih proizvoda iste kategorije i koji je proizveden od osnovne sirovine koja potiče sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine.

Pružaoci usluga imaju pravo učešća na Konkursu za određenu uslugu koja se po kvalitetu, svojstvima i/ili nekom drugom karakteristikom jasno razlikuju od drugih usluga iste kategorije.

Organizatori manifestacija ili programa imaju pravo učešća na Konkursu za manifestaciju ili program koji se po svojim karakteristikama, načinu održavanja, korišćenju resursa, originalnosti, ciljevima, kao i prema rezultatima u oblastima delovanja jasno razlikuju od drugih programa ili manifestacija iste sadržine koji se organizuju na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Uslovi za konkurisanje

Opšti uslovi za proizvode i usluge:

  1. proizvodi ili usluge moraju da ispunjavaju uslove propisane referentnim dokumentima o proizvodnji i uslugama i njihovom stavljanju u promet;
  2. prehrambeni proizvodi i ugostiteljske usluge moraju da zadovolje zahteve (NASSR) standarda;
  3. organski proizvodi moraju da imaju sertifikat za organsku proizvodnju;
  4. količina proizvoda i obim usluga moraju kontinuirano da prate potrebe tržišta;
  5. proizvod ili usluga moraju imati profesionalno dizajniran vizuelni identitet.

Dodatni uslovi koje bi trebalo da zadovolje proizvođači ili davaoci usluga:

  1. sertifikovani NASSR principi;
  2. sertifikovan sistem menadžmenta kvalitetom ISO 9001;
  3. sertifikovan sistem menadžmenta zaštite životne sredine ISO 14001;
  4. sertifikovan sistem menadžmenta bezbednosti i zdravlja na radu ISO 45001;
  5. sertifikovan Global Gap sistem (za poljoprivredna gazdinstva).

Obavezni uslovi za programe/manifestacije:

  1. da je tema manfestacije vezana za privredu i turizam;
  2. da se u kontinuitetu održava najmanje 2 godine;
  3. da se program ili manifestacija održavaju najmanje 1 dan.

Podnošene prijave na Konkurs
Prijave na Konkurs podnosi proizvođač, pružalac usluga ili organizator programa ili manifestacije u pisanom ili elektronskom obliku na obrascu: „Zahtev za korišćenje Znaka“ ko]i se može preuzeti u DOO „JUGOINSPEKT“, Novi Sad, ulica Dunavska 23/I, (telefon: 021/422-733).

Konkursna dokumentacija u pisanom obliku se dostavlja u zatvorenoj koverti na adresu: DOO „JUGOINSPEKT – NOVI SAD“, 21000 Novi Sad, Dunavska 23/I, sa napomenom na licu koverte „NAJBOLJE IZ VOJVODINE“, a konkursna dokumentacija u elektronskom obliku se dostavlja na elektronsku adresu: offise@juins.gs

Postupak dodele Znaka

Postupak dodele Znaka vrši se u skladu sa Pravilnikom o postupku, uslovima, načinu dodele i korišćenja znaka “Najbolje iz Vojvodine“ (u dalem tekstu: Pravilnik). Pravilnik se preuzima na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam: www.spriv.vojvodina.gov.rs

Pravo na korišćnje znaka „Najbolje iz Vojvodine“

Pokrajinska vlada donosi rešenje o davanju saglasnosti na korišćenje Znaka, na predlog Saveta, a nakon sprovedenog postupka u skladu sa Pravilnikom.
Pravo na korišćenje Znaka dodeljuje se na tri godine.

Rok za konkurisanje

Konkurs za sticanje prava na korišćenje Znaka je otvoren do 31.07.2022. godine.

Obaveze korisnika Znaka

Proizvođač kojem se dodeli Znak na korišćenje dužan je da znak stavi na ambalažu proizvoda za ko.ji je dodeljen Znak.
Pružalac usluge kojem je dodeljen Znak u obavezi je da na mestu na kojem pruža uslugu na vidljiv i jasan način označi da je usluga nosilac Znaka.
Organizator manifestacije kojoj je dodeljen Znak je u obavezi da na vidljivom mestu na kojem se održava manifestacija, kao i na svom propagandnom materijalu, jasno istakne Znak.

Dodatne informacije

Dodatne informacije se mogu dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za privredu i turizam, na telefon: 021/487 40 14.