Бесповратна средства за младе пољопривреднике у 2022. години

Бесповратна средства која се додељују по овом конкурсу намењена су за инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава.

Укупан износ бесповратних средстава који се додељује по конкурсу износи до 200.000.000,00 динара.

Бесповратна средства за подршку инвестиција по овом конкурсу утврђују се у износу до 90% укупно прихватљивих трошкова.

Приликом обрачуна, узима се вредност инвестиције без пореза на додату вредност (ПДВ).

Максималан износ бесповратних средстава по једној пријави не може бити већи од 1.500.000,00 динара.

Минималан износ бесповратних средстава по једној пријави јесте 500.000,00 динара.

Право на подстицаје остварују физичка лица старија од 18 година и физичка лица која у моменту подношења захтева не смеју имати више од 40 година, који су уписани у Регистар пољопривредних газдинстава као носиоци пољопривредног газдинства након, 01.01.2022. године.

Право на подстицаје остварују подносиоци пријава који имају пребивалиште у насељеном месту у ком се не налази седиште града (Нови Сад, Суботица, Зрењанин, Панчево, Вршац, Сремска Митровица, Кикинда, Сомбор – Закон о територијалној организацији Републике Србије („Сл. гласник РС“, бр. 129/2007, 18/2016 и 47/2018).

Основни услови за учешће на конкурсу:

  1. подносилац пријаве мора имати пребивалиште на територији јединице локалне самоуправе са територије АП Војводине, с тим што и место реализације инвестиције мора бити на територији јединице локалне самоуправе са територије АП Војводине у месту пребивалишта подносиоца пријаве или у месту суседне јединице локалне самоуправе;
  2. пољопривредно газдинство мора бити уписано у Регистар пољопривредних газдинстава први пут након 01.01.2022. године;
  3. подносилац пријаве мора имати објекат за смештај животиња у власништу или закупу у периоду од најмање шест година (уговор о закупу мора бити закључен након 01.01.2022. године са тачно назначеним роком трајања закупа) – уколико аплицира за Инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава (набавка приплодних грла и опремање фарми);
  4. подносилац пријаве мора имати пољопривредно земљиште у власништу или закупу у периоду од најмање шест година (уговор о закупу мора бити закључен након 01.01.2022. године са тачно назначеним роком трајања закупа) – уколико аплицира за Инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава (пластеници, наводњавање и опремa за фиксне ограде и електричне ограде за пашњаке/ливаде) односно пољопривредно земљиште у власништу или закупу у периоду од најмање десет година (уговор о закупу мора бити закључен након 01.01.2022. године са тачно назначеним роком трајања закупа)  – уколико аплицира за Инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава (вишегодишњи засади);
  5. подносилац пријаве мора имати објекат у власништу или закупу у периоду од најмање шест година (уговор о закупу мора бити закључен након 01.01.2022. године са тачно назначеним роком трајања закупа) – уколико аплицира за Инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава (Набавка опреме-линија за чишћење и прање производа, набавка линија за сортирање и калибрирање производа и набавка опреме-линија за паковање и обележавање производа);
  6. подносилац пријаве мора имати у власништву животиње – уколико аплицира за Инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава (набавку машина и опреме за припрему сточне хране у сектору млеко и месо, набавку машина и опреме за руковање и транспорт стајњака у сектору млеко и месо, набавку опреме за фиксне ограде и електричне ограде за пашњаке/ливаде);
  7. Подносилац пријаве мора регулисати обавезе по решењима о накнадама за одводњавање/наводњавање доспеле до 31.12. 2021. године;
  8. Подносилац пријаве мора регулисати доспеле пореске обавезе од стране надлежног органа јединице локалне самоуправе, закључно са 31.12.2021. године;
  9. подносилац пријаве за инвестицију за коју подноси пријаву не сме користити подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји) за исту намену, односно иста инвестиција не сме бити предмет другог поступка за коришћење подстицаја, осим подстицаја у складу с посебним прописом којим се уређује кредитна подршка регистрованим пољопривредним газдинствима;
  10. Подносилац пријаве у сектору млеко, месо или производња конзумних јаја мора имати регистрован објекат за смештај животиња у складу са Правилником о регистрацији односно одобравању објеката за узгој, држање и промет животиња („Службени гласник РС“, број 36 /2017), у власништу или закупу, у периоду од најмање шест година почевши од 01.01.2022. године. Решење мора да гласи на име корисника средстава а укупни капацитет објекта уписаног у Регистар објеката, у складу са законом којим се уређује ветеринарство не сме да прелази капацитет специфичан за сектор млеко, односно за сектор месо, односно за сектор производње конзумних јаја.
  11. подносилац пријаве не сме имати неиспуњених уговорних обавеза према Покрајинском секретаријату, као ни према Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде, на основу раније потписаних уговора;
  12. подносилац пријаве и добављач опреме не могу да представљају повезана лица – у смислу члана 62. Закона о привредним друштвима („Службени гласник РС“, бр. 36/2011, 99/2011, 83/2014, 5/2015, 44/2018, 95/2018 и 91/2019);
  13. парцеле на којима се поставља опрема – која је предмет инвестиције конкурса – морају бити уписане у Регистар пољопривредних газдинстава;
  14. спровођење прихватљивих активности не сме започети пре доношења одлуке о додели средстава.

Специфични услови за конкурс(примењују на крају инвестиције):

Сектор млека

  • Пољопривредна газдинства која имају до 29 крава на крају инвестиције;
  • Нема посебних критеријума за улагање у сектору млека за козе и овце

Сектор меса

  • Пољопривредна газдинства која имају до 29 грла говеда и/или 199 грла оваца и/или коза и/или 29 грла крмача и/или 199 товних свиња и/или 999 ћурака и/или 299 гусака и/или 4.999 бројлера на крају инвестиције.

Сектор воћа

  • Пољопривредна газдинства са прихватљивим инвестицијама до 49.999 евра;
  • Пољопривредна газдинства, регистрована у Регистру произвођача садног материјала воћа, винове лозе и хмеља у складу са Законом о садном материјалу („Службени гласник РС“ бр. 18/05 и 30/10) са прихватљивим инвестицијама до 49.999 евра.

Сектор поврћа

  • Пољопривредна газдинства са прихватљивим инвестицијама до 49.999 евра.

Сектор јаја

  • Пољопривредна газдинства са укупним капацитетом објекта за максимално 4.999 кока носиља у експлоатацији на крају инвестиције.

Сектор виноградарства

  • Пољопривредна газдинства регистрована у Виноградарском регистру у складу са Законом о вину („Службени гласник РС“, бр. 41/09 и 93/12) са највише 1,99 ha винограда на крају инвестиције;
  • Пољопривредна газдинства регистрована у Регистру произвођача воћа, винове лозе и садног материјала хмеља у складу са Законом о садном материјалу („Службени гласник РС“ бр. 18/05 и 30/10) са прихватљивим инвестицијама до 49.999 евра.

Уколико желите да сами доставите потврду да сте измирили накнаду за одводњавање, можете прочитати упутство ЈВП “ Воде Војводине“ како да то урадите сами:  https://vodevojvodine.com/korisnicki-servis/izdavanje-potvrda/ 

Конкурс је отворен до утрошка средстава, а закључно са 04.03.2022. године.

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде

 Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде

Бескаматни кредити за пољопривреднике у десет банака

Погледајте конкурс >>

Јавни конкурс за доделу бесповратних подстицајних средстава за суфинансирање реализације пројеката примене соларне енергије у ПГ

I Право учешћа на Конкурсу и намене за које се могу користити средства
Право на подстицаје остварују лица са територије АП Војводине која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статусу, и то физичко лице – носилац регистрованог комерцијалног породичног пољопривредног газдинства.
Бесповратна подстицајна средства, која се додељују, намењена су за коришћење соларне енергије за потребе наводњавања регистрованих пољопривредних газдинстава са територије Аутономне покрајине Војводине, са циљем: набавке и монтаже нових соларних пумпних система за наводњавање (фотонапонски панели, соларна пумпа за воду са контролером, акумулатор) и остала пратећа електро и машинска опрема; У цену постројења не улази изградња бунара, резервоара и дела заливних система иза резервоара.
Средства која се додељују не могу се користити за:
1.све врсте грађевинских радова;
2.куповину половне опреме и материјала;
3.порезe, укључујући и порез на додату вредност;
4.царинске, увозне и остале врсте административних такси;
II Циљеви пројекта
Бесповратна подстицајна средства, која се додељују, могу се користити за суфинансирање пројеката коришћења соларне енергије у заливним системима на територији Аутономне покрајине Војводине, са циљем:
уградње енергетски ефикасније опреме за коришћење соларне енергије у сврхе наводњавања, ради смањења трошкова за енергенте;
смањења увозне зависности коришћења фосилних горива;
повећања енергетске самосталности пољопривредних газдинстава;
смањења емисије штетних гасова у околину;
афирмације коришћења обновљивих извора енергије;
ревитализације постојећих система за наводњавање код регистрованих пољопривредних газдинстава.
III Услови Конкурса
1.Укупан износ за расподелу средстава је 12.000.000,00 динара (словима: дванаестмилионадинара и 00/100)
2.Секретаријат додељује средства за суфинансирање пројекта у износу од максимално 80% вредности инвестиције.
3.Максималан износ средстава које додељује Покрајински секретаријат по кориснику износи 800.000,00 динара (осамстотинахиљада динара)
4.Право учешћа на Конкурсу имају физичка лица са територије АП Војводине која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статусу
5.Рок за подношење пријаве је 18. фебруар 2022. године.
IV Начин подношења пријаве на Конкурс и обавезна документација која се подноси на
Конкурс
Пријаве на Конкурс могу се поднети лично, предајом писарници покрајинских органа управе у Новом Саду, Булевар Михајла Пупина бр. 16, или се упућују поштом, обавезно у писаној форми, искључиво на конкурсним обрасцима, који се могу преузети у Секретаријату или са интернет презентације Секретаријата. Пријаве се подносе оверене и потписане од стране овлашћеног лица подносиоца пријаве, у затвореној коверти са назнаком “НЕ ОТВАРАТИ“, називом и адресом подносиоца пријаве и називом конкурса, на адресу:
Покрајински секретаријат за енергетику, грађевинарство и саобраћај
Булевар Михајла Пупина број 16
21101 Нови Сад
Документација која се подноси на конкурс[ Препоручује се да документација буде достављена у регистратору, на начин да чини целину са страницама означеним њиховим редним бројем и увезана на начин да се онемогући накнадно вађење и уметање листова]:
1.Попуњена и потписана пријава за учешће на конкурсу (преузима се са сајта Секретаријата, www.psegs.vojvodina.gov.rs);
2.фотокопија личне карте или очитана чипована лична карта носиоца регистрованог пољопривредног газдинства;
3.оригинал Извод из Регистра пољопривредних газдинстава који издаје Управа за трезор (подаци о пољопривредном газдинству, прва страна Извода, као и друге стране извода са подацима о површинама, не старији од 6 месеци);
4.Оригинал извода из листа непокретности са свим прилозима, којим се утврђује право власништва на непокретности односно на земљишту, односно уколико није власник, мора имати уговор о закупу истих, који обухвата период од минимално 12 година од момента објављивања конкурса (доставити извод из катастра не старији од 6 месеци од дана објављивања овог конкурса);
5.Идејни пројекат изградње соларног пумпног система за примену у заливним системима израђен од стране лиценциране фирме за овакву врсту пројеката. Идејни пројекат мора да садржи следеће податке:
a.тачну ГПС локацију система за наводњавање
b.Технички опис компонената система за наводњавање са детаљним техничким описом свих елемената система.
c.Прорачуни морају да садрже: прорачуни пада напона, кратког споја, селективност заштите и избор проводника, статичке прорачуне за подконструкције за ношење фотонапонских модула. Потребно је извршити годишњи прорачун производње електричне енергије коришћењем релевантног софтвера, коришћењем података из доступне литературе или коришћењем података са мерења на терену.
d.Техно-економску исплативост инвестиције: Потребно је извршити прорачун исплативости инвестиције изградње соларног система коришћењем релевантног софтвера, коришћењем података из доступне литературе или коришћењем података са мерења на терену.
e.Пројектовати систем за заштиту од атмосферског и индукованог пренапона са одговарајућим прорачунима. Пројектовати систем уземљења са одговарајућим прорачунима.
f.Потребно је пројектовати систем који ће у реалном времену пријавити измештање соларног система преко дозвољене границе, дефинисане ГПС координатама објекта. Доставити технички опис система са приказом симулације рада система. (ОПЦИОНО – пројектовати и доставити технички опис система за управљање)
g.Графичка документација: предметна површина (на којој су уцртани сви делови система за наводњавање), блок шема система, једнополне и управљачке шеме система, детаљи монтаже и повезивања елемената система.
h.Предмер и предрачун свих радова и материјала неопходних за израду система обрађеног идејним пројектом.
i.Прилог пројекта где је потребно да се достави извод из каталога за специфицирану опрему у пројекту на коме се виде сви подаци дефинисани у идејном пројекту и предмеру и предрачуну (техничке карактериситке опреме, произвођач опреме, гаранција на опрему – минимално 2 године, осим ако је чланом 9. Правилника другачије назначено).
6.Годишњи прорачун производње електричне енергије на предметној локацији коришћењем података са мерења на терену или јавно доступних података.
7.Техно-економска анализа урађена од стране лиценциране фирме, ради оправданости улагања у пројекат (засебно од идејног пројекта)
8.Званичан доказ о отвореном рачуну у пословној банци (назив рачуна, назив банке код које се води рачун, број рачуна који је издала и оверила банка у којој се води);
9.Уверење Пореске управе да је измирио доспеле порезе и доприносе, не старије од 6 месеци дана од дана објаве конкурса;
10.Уверења надлежне локалне самоуправе по основу изворних локалних јавних прихода, не старије од 6 месеци од дана објаве конкурса;
11.Изјава подносиоца захтева да нема неизмирених обавеза према Секретаријату, по основу раније потписаних уговора, чији је рок за реализацију истекао (образац Изјаве се налази на сајту Секретаријата);
12.Изјава да се против подносиоца захтева не води парнични, односно кривични поступак по основу раније остварених подстицаја, субвенција и кредита (образац Изјаве се налази на сајту Секретаријата);
13.Изјава о досадашњем коришћењу средстава Покрајинског секретаријата за енергетику, грађевинарство и саобраћај (образац Изјаве се налази на сајту Секретаријата);
14.Изјава подносиоца захтева (образац Изјаве се налази на сајту Секретаријата):
a)да су, уз средства добијена по овом Конкурсу, обезбеђена преостала финансијска средства за реализацију пројекта;
б) да ће се наменски и у складу са важећом законском регулативом утрошити
додељена средства;
в) да ће се Секретаријату достављати извештаји у складу са уговорним обавезама;
15.Изјава подносиоца захтева да ће произведену електричну енергију из соларних панела користити искључиво за сопствене потребе и да произведену електричну енергију неће испоручивати у јавну дистрибутивну мрежу (образац Изјаве се налази на сајту Секретаријата);
16.Средство финансијског обезбеђења којим подносилац пријаве обезбеђује испуњење својих уговорних обавеза НЕ ПОДНОСИ СЕ УЗ ПРИЈАВУ
(Подносилац пријаве коме је додељен уговор је дужан да, приликом закључења уговора, достави средство финансијског обезбеђења у складу са Законом).
Секретаријат задржава право да од подносиоца пријаве, према потреби, затражи додатну документацију и информације.
Пријава и приложена документација не враћају се подносиоцима.
Комисија неће узимати у разматрање пријаве које се не сматрају уредним и то:
неблаговремене пријаве (пријаве које су поднете након истека рока предвиђеног у конкурсу)
недопуштене пријаве (пријаве поднете од стране неовлашћених лица и субјеката који нису предвиђени конкурсом, односно оне које се не односе на конкурсом предвиђене намене)
непотпуне и неразумљиве пријаве (пријаве уз које нису приложени сви потребни докази, пријаве које су непотписане, са непопуњеним рубрикама или непотпуно попуњеним рубрикама, попуњене графитном оловком, пријаве послате факсом или електронском поштом (e-mail), пријаве које нису поднете на одговарајућем обрасцу, које садрже неразумљиве и нечитке податке).
Неће се такође узимати у разматрање пријаве оних субјеката који су користили средства Покрајинског секретаријата за енергетику, грађевинарство и саобраћај, а у случају истека уговореног рока нису поднели Покрајинском секретаријату за енергетику, грађевинарство и саобраћај финансијске и друге обавезне извештаје о утрошку додељених средстава.
V Одлучивање о додели средстава
Покрајински секретар за енергетику, грађевинарство и саобраћај (у даљем тексту: покрајински секретар) решењем образује посебну конкурсну комисију за преглед пријава са приложеном документацијом и за израду предлога за доделу средстава (у даљем тексту: Комисија). Чланови Комисије се именују из редова запослених у Секретаријату, а могу бити ангажовани и стручњаци из области за коју је расписан Конкурс који нису запослени у секретаријату. Комисија сачињава предлог о додели средстава на основу Правилника.
Покрајински секретар разматра предлоге Комисије за доделу средстава и доноси одлуку о додели средстава корисницима. Ова одлука је коначна и против ње се не може уложити жалба.
Одлука о додели средстава корисницима (резултати конкурса) објављује се на званичној интернет адреси Секретаријата.
VI Уговор о додели средстава
Одлуком о додели средстава утврдиће се појединачни износи средстава по кориснику.
Након доношења одлуке о додели средстава покрајински секретар у име Секретаријата закључује са сваким корисником средстава уговор о додели средстава.
Обавезни елементи уговора су:
подаци о кориснику
износ додељених средстава
намена за коју се додељују средства
период на који се закључује уговор
обавезе корисника средстава
извештаји који се подносе Секретаријату
остали елементи од значаја за реализацију уговорених активности
VII Праћење извршавања уговора
Корисник средстава је обавезан да Секретаријату поднесе извештаје (наративни-описни и финансијски) о реализацији пројекта и наменском и законитом утрошку средстава (у даљем тексту: Извештај), најкасније у року од 15 дана од уговореног рока утврђеног за реализацију пројекта, са припадајућом документацијом.
Финансијски извештај мора да садржи доказе о утрошеним средствима, са комплетном документацијом којом се оправдава наменско и законито коришћење добијених средстава, као и преосталих средстава потребних за реализацију пројекта (фактуре, уговоре и другу финансијску документацију, као и документацију у складу са Законом о планирању и изградњи) овереном од стране овлашћених лица.
Давалац средстава задржава право да од Корисника средстава, према потреби, затражи додатну документацију и информације.
Административну контролу Извештаја спроводи Секретаријат, контролом извршења уговорних обавеза и Извештаја са приложеним документима.
Покрајински секретар решењем може да образује посебну комисију из редова запослених у Секретаријату за вршење мониторинга и непосредне контроле реализације Пројеката.
Средства из буџета Аутономне покрајине Војводине која су предмет Конкурса, подлежу контроли примене закона у области материјално-финансијског пословања и наменског и законитог коришћења средстава, коју обавља служба буџетске инспекције Аутономне покрајине Војводине.
Корисници средстава дужни су да служби буџетске инспекције омогуће несметану контролу наменског и законитог коришћења средстава по предмету уговора.
Корисници средстава су дужни да без одлагања поступе по захтеву Покрајинског секретаријата за додатном документацијом везаном за реализацију пројекта.
Све додатне информације у вези са Конкурсом могу се добити у Покрајинском секретаријату за енергетику, грађевинарство и саобраћај искључиво путем електронске поште psegs@vojvodina.gov.rs .

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу средстава за побољшање услова рада у предузећима за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом у 2022. години

1.ПРЕДМЕТ ОГЛАШАВАЊА
Предузећима за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом се, у складу са чланом 41. Закона о професионалној рехабилитацији и запошљавању особа са инвалидитетом, додељују средства по јавном позиву за подршку развоју конкурентности предузећа рефундацијом трошкова непосредно повезаних са делатношћу предузећа и одобреним програмима за спровођење мера и активности професионалне рехабилитације, плаћених у периоду од 01. јануара 2021. године до 31. децембра 2021. године, и то:
трошкова репроматеријала, за предузећа која обаљају производну делатност и
трошкова потрошног и помоћног материјала, за предузећа која обављају услужну делатност, односно трошкова канцеларијског материјала и претплата за дигиталне алате/лиценце за предузећа која обављају интелектуалне услуге.
Средства по овом јавном позиву обезбеђена су у укупном износу од 60.000.000,00 динара, представљају помоћ мале вредности, de minimis помоћ и додељују се ради одржања запослења особа са инвалидитетом.
2.УСЛОВИ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВА
Право на подношење пријаве по овом јавном позиву има предузећe за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом под условом да има:
дозволу за обављање делатности предузећа за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом;
доказе за период утврђен овим јавним позивом, о плаћеном репроматеријалу, потрошном, помоћном материјалу, односно о претплати за дигиталне алате/лиценце и канцеларијском материјалу непосредно повезаним са делатношћу предузећа, а сагласно одобрењу за спровођење мера и активности професионалне рехабилитације, за период утврђен овим јавним позивом;
доказ о измиреним порезима и доприносима, односно уверење Пореске управе о измиреним доспелим обавезама, не старије од 30 дана од дана објављивања позива.
3.КРИТЕРИЈУМИ ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА
Додела средства по овом јавном позиву омогућава конкурентније иступање предузећа на тржишту и доприноси смањењу трошкова пословања и одржању запослења особа са инвалидитетом, а основ за доделу средстава, односно за рефундацију трошкова непосредно повезаних са делатношћу предузећа, представља плаћени репроматеријал, потрошни и помоћни материјал, канцеларијски материјал и претплата за дигиталне алате/лиценце.
Висина средстава која се додељује предузећима која испуњавају услове за доделу средстава по овом јавном позиву одређује се тако што се 70% од укупно расположивог буџета распоређује свим предузећима према броју запослених особа са инвалидитетом на дан 31. децембар 2021. године, док се 30% од укупно расположивог буџета распоређује, према броју запослених особа са инвалидитетом на дан 31. децембар 2021. године, предузећима која су 2020. годину завршила са позитивним резултатом пословања, односно са добитком.
Додељена средства не могу бити већа од износа трошкова плаћеног репроматеријала, потрошног и помоћног материјала, односно канцеларијског материјала и трошкова претплате за дигиталне алате/лиценце у посматраном периоду.
Максимални износ средстава који се може одобрити предузећу по овом јавном позиву је 5.000.000,00 динара.
4.ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВЕ И ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
За доделу средстава по овом јавном позиву предузеће за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом подноси пријаву на прописаном обрасцу који је саставни део јавног позива и може се преузети на сајту: www.minrzs.gov.rs. и порталу е- Управа.
Уз пријаву се доставља и следећа документација:
Табеларни преглед реализованих набавки, у посматраном периоду, по месецима;
Фактуре за плаћен репроматеријал, потрошни и помоћни материјал, канцеларијски материјал и плаћене претплате за дигиталне алате/лиценце у периоду од 01. јануара 2021. године до 31. децембра 2021. године;
Извод из банке као доказ да су достављене фактуре плаћене;
Списак запослених на дан 31. децембар 2021. године;
Списак запослених особа са инвалидитетом 31. децембар 2021. године;
Биланс стања и успеха за 2020. годину;
План пословања за 2021. годину (наративни и финансијски), са пројекцијом планиране производње/продаје и планираним резултатима пословања, по месецима и за укупан период;
Извештај о реализацији плана пословања за 2021. годину (наративни и финансијски), са исказаним подацима о степену реализације плана пословања у односу на пројекцију планиране производње/продаје и планиране резултате, по месецима и за укупан период;
План пословања за 2022. годину (наративни и финансијски) са пројекцијом планиране производње/продаје и планираним резултатима пословања, по месецима и за укупан период и у области професионалне рехабилитације и запошљавања особа са инвалидитетом;
Изјава да ли је предузеће за исте правдане трошкове добило и по ком основу државну помоћ;
Изјава о свакој другој de minimis помоћи која је предузећу додељена у текућој и претходне две фискалне године, или било којој другој државној помоћи, уз навођење износа, даваоца државне или de minimis помоћи и намене, односно врсте државне помоћи;
Доказ о измиреним порезима и доприносима, односно уверење Пореске управе о измиреним доспелим обавезама, не старије од 30 дана од дана објављивања позива.
Предузеће – корисник de minimis помоћи по овом јавном позиву је дужно да до 31. децембра 2022. године, Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања – Сектору за заштиту особа са инвалидитетом, достави наративни и финансијски Извештај о пословању предузећа у 2022. години који садржи податке о степену реализације плана пословања у односу на пројекцију планиране производње/продаје и планиране резултате, податке о оствареним резултатима у области професионалне рехабилитације и запошљавања особа са инвалидитетом, са оценом утицаја додељене државне помоћи на остварене резултате и са исказаним и образложеним потребама за даљом подршком у складу са чланом 41. Закона о професионалној рехабилитацији и запошљавању особа са инвалидитетом.
Достављање Извештаја о пословању предузећа у 2022. години, предуслов је за остваривање права на доделу средстава по јавном позиву за побољшање услова рада у предузећима за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом за 2023. годину.
Резултати анализе достављених извештаја узеће се као основ за дефинисање критеријума и одређивање намене средстава којима се доприноси побољшању услова рада, одржању запослења и повећању запошљавања особа са инвалидитетом у предузећима за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом.
5.ОДЛУЧИВАЊЕ ПО ПОДНЕТИМ ПРИЈАВАМА И ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
У разматрање се неће узети непотпуне и неблаговремене пријаве и пријаве поднете од стране неовлашћених лица.
Процену пријава и испуњеност услова за одобравање средстава по овом јавном позиву врши комисија коју решењем образује министар, а према упутству за оцену и вредновање поднетих пријава.
Комисија сачињава предлог одлуке о додели средстава најкасније у року од 60 дана од дана истека рока за достављање пријава.
Одлуку о додели средстава по овом јавном позиву доноси министар на основу предлога комисије у року од 10 дана и иста се објављује на интернет страници Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања и порталу е-Управе.
Пренос додељених средстава предузећима врши се у року од 30 дана након доношења одлуке о додели средстава.
6.РОК И НАЧИН ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВА
Образац пријаве са осталом документацијом доставља се Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања – Сектору за заштиту особа са инвалидитетом у једном одштампаном и овереном примерку, поштом, препоручено или личном доставом, са назнаком „Јавни позив за доделу средстава за побољшање услова рада у предузећима за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом у 2022. години”, закључно са 17. фебруаром 2022. године, у затвореној коверти, на адресу:
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања
Сектор за заштиту особа са инвалидитетом
Немањина 22-26, 11000 Београд
На коверти обавезно треба назначити име и адресу пошиљаоца, назив јавног позива и следећи текст: „НЕ ОТВАРАТИ”.
Пријаве послате на било који други начин или испоручене на другу адресу неће бити узете у разматрање.

Национална служба за запошљавање-12 нових конкурса за запошљавање,самозапошљавање

Национална служба за запошљавање

Објављено је укупно 12 нових конкурса за 2022. годину, за запошљавање, самозапошљавање, стицање практичних знања, обуке, као и за друге намене. Конкурси су детаљно представљени на линку:

Погледајте конкурс >>

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА ПОДСТИЦАЈЕ ЗА ИНВЕСТИЦИЈЕ У ФИЗИЧКУ ИМОВИНУ ПОЉОПРИВРЕДНОГ ГАЗДИНСТВА ЗА НАБАВКУ НОВИХ МАШИНА И ОПРЕМЕ ЗА УНАПРЕЂЕЊЕ ДИГИТАЛИЗАЦИЈЕ СТОЧАРСКЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ПРОИЗВОДЊЕ У 2022. ГОДИНИ

Подстицаји обухватају  инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за набавку нових машина и опреме за унапређење дигитализације сточарске пољопривредне производње.

Право на подстицаје остварује лице које је обвезник пореза на додату вредност и које је уписано у Регистар пољопривредних газдинстава (у даљем тексту: Регистар) и налази се у активном статусу, и то:

1)      физичко лице – носилац комерцијалног породичног пољопривредног газдинства;

2)      предузетник;

3)      привредно друштво.

Лице из става 1. тач. 2) и 3) овог члана остварује право на подстицаје и ако је уписано у Регистар привредних субјеката и ако у Агенцији за привредне регистре није:

1)      регистровано да му је изречена правноснажна судска или управна мера забране обављања делатности;

2)      регистровано да је осуђивано због привредног преступа;

3)      регистрован поступак ликвидације или стечаја, нити је престао да постоји услед судске или одлуке другог органа са обавезујућом снагом.

Привредно друштво из става 2. овог члана може остварити право на подстицаје и ако:

1)      је разврстано у микро, мало или средње правно лице, у складу са законом којим се уређује рачуноводство;

2)      у структури власништва има мање од 25% учешћа јавног капитала;

3)      није у групи повезаних лица у којој су неки од чланова велика правна лица.

Услови за остваривање права на подстицаје

Члан 6.

Лице из члана 5. овог Јавног позива остварује право на подстицаје ако:

1)      је у потпуности реализовало инвестицију за коју подноси захтев у периоду од 15. октобра претходне календарске године, а најкасније до дана подношења захтева за остваривање права на подстицаје;

2)      нема нереализованих инвестиција за које су му одобрена подстицајна средства на основу закона којим се уређује пољопривреда и подстицаји у пољопривреди и руралном развоју;

3)      нема евидентираних доспелих неизмирених дуговања према министарству надлежном за послове пољопривреде, по основу раније остварених подстицаја, субвенција и кредита;

4)      за инвестицију за коју подноси захтев не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно ако иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја, осим подстицаја у складу са посебним прописом којим се уређује кредитна подршка регистрованим пољопривредним газдинствима;

5)      није примило бесповратна средства из јавних средстава за набавку млекомата, односно робота за мужу, односно роботазанагуравањехране, односнороботазачишћење, односнолактофриза, у претходнојилитекућојгодини;

6)      је измирило доспеле обавезе по основу јавних прихода

7)      добављач и подносилац захтева не представљају повезана лица

8)      у Регистру има пријављен одговарајући сточни фонд (податке о врсти животиња и броју газдинства (ХИД) на којем се држе или узгајају животиње);

9)      на газдинству има од 20 до 200 млечних крава;

10)  по редоследу подношења захтева постоје расположива средства за одобравање подстицаја у оквиру укупних средстава опредељених у складу са посебним прописом којим се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју.

Захтев за остваривање права на подстицаје у складу са овим Јавним позивом подноси се у року од 24. јануара до 24. марта 2022. године, закључно.

Уз захтев за остваривање права на подстицаје подносилац захтева доставља:

1)      рачун за набавку предметне инвестиције са серијским бројем предмета нвестиције;

2)      отпремницу за набавку предметне инвестиције, односно међународни товарни лист, ако је подносилац захтева директно извршио увоз предмета инвестиције;

3)      доказ о извршеном плаћању предметне инвестиције, и то: потврду о преносу средстава или извод оверене од стране банке, а у случају када је физичко лице извршило готовинско плаћање или плаћање картицом може доставити само фискални исечак;

4)      гарантни лист за извршену набавку предметне инвестиције;

5)      јединствену царинску исправу, ако је подносилац захтева директно извршио увоз предмета инвестиције;

6)      копијурешења о испуњеностиветеринарско-санитарнихуслова и условахигијенехранезапредметнимлекомат, као и копијурешења о упису у Регистаробјеката у складусапосебнимпрописом о регистрацији, односноодобравањуобјекатазапроизводњу и прометхранеживотињскогпорекла;

7)      уверење о измиреним доспелим обавезама по основу јавних прихода, издато од стране надлежне пореске управе;

8)      уверење о измиреним доспелим обавезама по основу јавних прихода, издато од стране надлежног органа јединице локалне самоуправе;

9)      потврду надлежног органа јединице локалне самоуправе према месту пребивалишта, односно седишта подносиоца захтева да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја;

10)  потврду надлежног покрајинског органа да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја – ако подносилац захтева има пребивалиште, односно седиште на територији аутономне покрајине.

Највиши укупни износ подстицаја који корисник може да оствари у једној календарској години је 15.000.000 динара.

Јавни позив з аподношење захтева за остваривање права на подстицаје за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за набавку нових машина и опреме за унапређење дигитализације сточарске пољопривредне производње у 2022. години, објављује се на огласној табли Управе за арарна плаћања, Булевар краља Александра бр. 84, 11000 Београд, као и на званичној интернет страници Министарства пољопривреде, шумарства и водопривредеhttp://www.minpolj.gov.rs и званичној интернет страници Управе за аграрна плаћања http://www.uap.gov.rs.

Информације у вези расписаног Јавног позива доступне су на телефон Инфо-центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде: 011/260-79-60 или 011/260-79-61, као и контакт центра Управе за аграрна плаћања 011/30-20-100 или 011/30-20-101, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова.

 

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу бесповратних средстава у оквиру ПРОГРАМА ПОДСТИЦАЊА ПРЕДУЗЕТНИШТВА КРОЗ РАЗВОЈНЕ ПРОЈЕКТЕ У 2022. ГОДИНИ

Програм подстицања предузетништва кроз развојне пројекте у 2022. години (у даљем тексту: Програм) спроводи Министарство привреде (у даљем тексту: Министарство) у сарадњи са Фондом за развој Републике Србије (у даљем тексту: Фонд). За реализацију Програма обезбеђена су бесповратна средства у износу од 350.000.000,00 динара.

Привредни субјекти који задовоље услове Програма, могу остварити право на финансијску подршку у износу до 20% бесповратних средстава од вредности инвестиционог улагања, односно до 30% бесповратних средстава за привредне субјекте који припадају четвртој групи развијености у складу са чланом 11. Закона о регионалном развоју и актом Владе којим се утврђује јединствена листа развијености региона и јединица локалне самоуправе. Преостали износ вредности пројекта финансираће се из кредита Фонда.

      Право да се пријаве на Јавни позив за доделу бесповратних средстава и право да поднесу захтев за кредит код Фонда, имају предузетници, микро, мали и средњи привредни субјекти и задруге који су регистровани у Агенцији за привредне регистре, а који у претходне две године нису пословали са губитком и испуњавају услове из Програма.

Средства опредељена Програмом намењена су за:

  • куповину, изградњу, доградњу, реконструкцију, адаптацију, санацију, инвестиционо одржавање производног простора или пословног простора који је у саставу производног простора, или простора за складиштење сопствених производа, сировина и репроматеријала. Производни простор или пословни простор који је у саставу производног простора, или простор за складиштење сопствених производа, сировина и репроматеријала не може бити купљен од другог привредног субјекта сем у изузетним случајевима када привредни субјект од кога се купује простор дужи временски период не обавља делатност у том простору, или се купује новоизграђени простор Изузетно, за привредне субјекте који се баве информационом технологијом и високотехнолошким услугама, средства могу бити употребљена за пословни простор који је намењен за потребе обављања делатности;
  • куповину нових или половних (не старије од пет година) машина и опреме, укључујући алате, као и за доставна возила за превоз сопствених производа и друга транспортна средства која се користе у процесу производње;
  • трајна обртна средства, која могу да чине највише 10% укупног инвестиционог улагања;
  • набавку софтвера и рачунарске опреме.

Такође, средства се могу користити и за машине и опрему за унапређење енергетске ефикасности и еколошких аспеката сопствене производње.

Износ бесповратних средстава не може бити мањи од 75.000,00 динара за предузетнике, односно 250.000,00 динара за правна лица, нити већи од 12.500.000,00 динара за све привредне субјекте.

Кредити Фонда по овом програму одобраваће се у складу са програмом Фонда и са овим програмом. Рок отплате за правна лица је до десет година у оквиру кога је грејс период до једне године и за предузетнике до осам година у оквиру кога је грејс период до једне године. Рок отплате кредита не може бити краћи од две године од дана закључења уговора укључујући и грејс период, у случају отплате кредита у року који је краћи од две године привредни субјект је дужан да врати и бесповратна средства.

      Каматна стопа, уз примену валутне клаузуле, износи 1% годишње уз гаранцију банке и 2%  годишње уз остала средства обезбеђења.

Начин пријављивања и рок за подношење пријаве

Прецизно и тачно попуњен Обједињен захтев за кредит и захтев за бесповратна средства са пратећом документацијом, у складу са Програмом, предају се код Фонда. Сва документација се предаје у два примерка.

Адресе Фонда су: Булевар Немањића 14а, Ниш и Кнез Михаилова 14, Београд.

Јавни позив је отворен док износ тражених бесповратних средстава не премаши износ расположивих средстава за спровођење Програма увећан за 25%, колико је просечан проценат одбијених, као и одусталих захтева пре решавања у претходним годинама, а најкасније до 31. децембра 2022. године.

На интернет странама Министарства: www.privreda.gov.rs и Фонда: www.fondzarazvoj.gov.rs може се преузети потребна документација у којој су ближе дефинисани сви битни елементи и правила за учешће у овом програму.

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу бесповратних средстава у оквиру ПРОГРАМА ПОДСТИЦАЊА РАЗВОЈА ПРЕДУЗЕТНИШТВА КРОЗ ФИНАНСИЈСКУ ПОДРШКУ ЗА ЖЕНЕ ПРЕДУЗЕТНИЦЕ И МЛАДЕ У 2022. ГОДИНИ

Укупно расположива бесповратна средства за реализацију овог програма су 100.000.000,00 динара. Преостали износ инвестиционог улагања привредних субјеката финансираће се из кредита Фонда.

Право да се пријаве на Јавни позив имају предузетници, микро и мала привредна друштва, који су регистровани у Агенцији за привредне регистре најраније пет година у односу на годину подношења захтева, односно од 2017. до 2022. године (укључујући и 2022. годину),а чији је:

-оснивач и законски заступник жена. У привредном субјекту који има више власника, већински удео мора бити у власништву једне или више жена (минимум 51%) и један од законских заступника мора бити жена;

- оснивач и законски заступник физичко лице старости до 35 година. У привредном субјекту који има више власника, већински удео мора бити у власништву једног или више физичких лица старости до 35 година (минимум 51%) и један од законских заступника мора бити физичко лице старости до 35 година.

Износ укупно одобрених средстава по захтеву не може бити мањи од 400.000,00 динара,нити већи од 6.000.000,00 динара за све привредне субјекте.

Улагања која се могу финансирати у оквиру овог Програма обухватају:

-куповину опреме, доставних возила (укључујући и мопеде на електрични погон) која служе за превоз сопствених производа, репроматеријала и сировина и других транспортних средстава укључених у процес производње (нових или половних, не старијих од пет година);

- текуће одржавање пословног и/или производног простора до износа од 350.000,00 динара;

- оперативне трошкове, који могу да учествују највише до 20% у структури укупног улагања, за којe се потражују средства Програма.

Прецизно и тачно попуњен Обједињен захтев за кредит и бесповратна средства са пратећом документацијом у складу са Програмом, предајe се Фонду наследеће адресе: Булевар Немањића 14а, Ниш и Кнез Михаилова 14, Београд.

Јавни позив је отворен док износ тражених бесповратних средстава не премаши износ расположивих средстава за спровођење Програмаза 35%, колико је просечан проценат одбијених, као и одусталих захтева пре решавања у претходним годинама, а најкасније до 31.12.2022. године.

Конкурсна документација и комплетна информација о свим битним елементима и правилима за учешће у овом јавном позиву могу се преузети са интернет странe Министарства: www.privreda.gov.rsиФонда:  www.fondzarazvoj.gov.rs.

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу бесповратних средстава у оквиру ПРОГРАМА ПОДСТИЦАЊА РАЗВОЈА ПРЕДУЗЕТНИШТВА КРОЗ ФИНАНСИЈСКУ ПОДРШКУ ЗА ПОЧЕТНИКЕ У ПОСЛОВАЊУ У 2022. ГОДИНИ

Укупно расположива бесповратна средства за реализацију овог програма су 150.000.000,00 динара. Преостали износ инвестиционог улагања привредних субјеката финансираће се из кредита Фонда.

Право да се пријаве на Јавни позив имају предузетници, микро и мала привредна друштва, који су регистровани у Агенцији за привредне регистре најраниједве године у односу на годину подношења захтева, односно у 2020, 2021. и 2022. години.

Износ укупно одобрених средстава по захтеву не може бити мањи од 400.000,00 динара,нити већи од 6.000.000,00 динара за све привредне субјекте.

Улагања која се могу финансирати у оквиру овог Програма обухватају:

-куповину опреме, доставних возила (укључујући и мопеде на електрични погон) која служе за превоз сопствених производа, репроматеријала и сировина и других транспортних средстава укључених у процес производње (нових или половних, не старијих од пет година);

- текуће одржавање пословног или производног простора до износа од 350.000,00 динара;

- оперативне трошкове, који могу да учествују највише до 20% у структури укупног улагања, за којe се потражују средства Програма.

Прецизно и тачно попуњен Обједињен захтев за start-up кредит и бесповратна средства са пратећом документацијому складу са Програмом, предајeсе Фонду наследеће адресе: Булевар Немањића 14а, Ниш и Кнез Михаилова 14, Београд.

Јавни позив је отворен док износ тражених бесповратних средстава не премаши износ расположивих средстава за спровођење Програма за 35%, колико је просечан проценат одбијених, као и одусталих захтева пре решавања у претходним годинама, а најкасније до 31.12.2022. године.

Конкурсна документација и комплетна информација о свим битним елементима и правилима за учешће у овом јавном позиву могу се преузети са интернет странe Министарства: www.privreda.gov.rsиФонда:  www.fondzarazvoj.gov.rs.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ БЕСПОВРАТНИХ СРЕДСТАВА ПРИВРЕДНИМ СУБЈЕКТИМА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОЈЕКАТА ОД ЗНАЧАЈА ЗА РАЗВОЈ ТУРИСТИЧКОГ ПОТЕНЦИЈАЛА АП ВОЈВОДИНЕ У 2022. ГОДИНИ – ПОДИЗАЊE НИВОА КВАЛИТЕТА И КАПАЦИТЕТА ОБЈЕКАТА ТУРИСТИЧКЕ СУПРАСТРУКТУРЕ

  1. НАМЕНА СРЕДСТАВА Средства су намењена за:
  1. Подизање нивоа квалитета и капацитета објеката туристичке супраструктуре кроз субвенционисање:

А) изградње, доградње, реконструкције, адаптације, санације и инвестиционог одржавања угоститељских објеката у складу са Законом о планирању и изградњи;

Б) израде пројектно техничке документације за активности из тачке 1. под А.

  1. Унапређeња квалитета услуга и додатних туристичких садржаја објеката туристичке супраструктуре кроз субвенционисање:

-       опремањa угоститељских објеката додатним садржајима на начин предвиђен Законом о планирању и изградњи.

Средства опредељена за намене из тачке 1. и 2. могу бити додељена за све пројекте који се реализују у периоду од 01.01.2021. године до 01.07.2022. године;

  1. ПРАВО И УСЛОВИ УЧЕШЋА НА КОНКУРСУ

Правa учешћа на Конкурсу имају микро и мала привредна друштва и предузетници (у даљем тексту: Подносилац пријаве), који је регистрован у Агенцији за привредне регистре и има седиште, односно регистрован огранак на територији АП Војводине.

ОПШТИ УСЛОВИ:

1)      да је регистрован у Агенцији за привредне регистре и има седиште, односно регистрован огранак на територији АП Војводине до 31.12.2021. године;

2)      да обавља угоститељску делатност као претежну делатност или има регистрован огранак (издвојено место) за обављање угоститељске делатности;

3)      да је измирио доспеле обавезе јавних прихода

4)      да над њим није покренут стечајни поступак и поступак ликвидације и да му није изречена мера забране обављања делатности;

5)        да није у групи повезаних лица у којој су неки од чланова велика правна лица;

6)        да није користио средства по другом основу за исту намену;

7)        да нема неиспуњених уговорних обавеза према Секретаријату;

8)      да није у тешкоћама, а према дефиницији привредног субјекта у тешкоћама, у складу са Уредбом о правилима за доделу државне помоћи;

9)      није остварио нето губитак у 2021. години;

10)  да има најмање једног запосленог (под запосленим, у складу са законом, подразумева се свако запослено лице које има обавезно социјално осигурање);

11)  да подносилац пријаве и добављач опреме, односно извршилац услуге не представљају повезана лица у складу са законом;

12)  да у било ком периоду у току три узастопне фискалне године закључно са даном доношења одлуке о додели бесповратних средстава, није примио дозвољену de minimis државну помоћ чија би висина заједно са траженим средствима прекорачила износ од 23.000.000,00 динара;

13)  да Република Србија, aутономна покрајина или јединица локалне самоуправе нема већинско учешће у власништву;

14)  да је издат акт надлежног органа који одређује правила градње за одређену локацију или за извођење грађевинских радова или да је поднет захтев надлежном органу за издавање акта који одређује правила градње за одређену локацију или за извођење грађевинских радова2 (за тачку 1. под А Намене средстава);

15)  да уговор о закупу/подзакупу траје најмање 24 месеца почев од дана расписивања Конкурса уколико подносилац пријаве није и власник објекта;

16)  да испуњава минимално техничке услове, у складу са законом;

17)  да је смештајни објекат заведен у евиденцији објеката за смештај министарства надлежног за послове туризма или јединице локалне самоуправе (односи се на привредне субјекте који пружају услуге смештаја).

  1. ВИСИНА УКУПНИХ СРЕДСТАВА И ИЗНОС СРЕДСТАВА ПРЕМА НАМЕНИ Секретаријат додељује средства у укупном износу од 120.000.000,00 динара.

Износ средстава према намени утврђује се у висини до 80% прихватљивих трошкова и

то за:

  1. Подизања нивоа квалитета и капацитета објеката туристичке супраструктуре А) најмање од 350.000,00 динара до највише 3.000.000,00 динара Б) најмање од 100.000,00 динара до највише 3.000.000,00 динара
  1. Унапређeња квалитета услуга и додатних туристичких садржаја објеката туристичке супраструктуре

-најмање од 350.000,00 динара до највише 3.000.000,00 динара

Наведени износи су без урачунатог ПДВ-а.

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА, КРИТЕРИЈУМИ ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА И ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Потребна документација, критеријуми за доделу средстава, доношење одлуке и друга питања од значаја за Kонкурс прописани су Правилником.

Додатна документација:

  1. Доказ о власништву над непокретности на којој се реализује инвестиција која је предмет пријаве Подносиоца захтева, не старији од дана расписивања Конкурса (оригинал или оверена фотокопија извода из Катастра непокретности од стране јавног бележника), осим за непокретности које су увласништву јединице локалне самоуправе, Аутономне покрајине Војводине или Републике Србије, а са чијим органом је закључен уговор о закупу или подзакупу непокретности на којој се реализује инвестиција која је предмет пријаве;
  1. изјавa да нема нето губитак у 2021. години, (оверену од надлежног органа за оверу јавни бележник или суд).

7. НАЧИН И РОК ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВЕ

Пријаву с потребном документацијом доставити поштом на адресу: Покрајински секретаријат за привреду и туризам, Булевар Михајла Пупина 16, 21000 Нови Сад, саназнакoм на лицу коверте „ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ БЕСПОВРАТНИХ СРЕДСТАВА ПРИВРЕДНИМ СУБЈЕКТИМА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОЈЕКАТА ОД ЗНАЧАЈА ЗА РАЗВОЈ ТУРИСТИЧКОГ ПОТЕНЦИЈАЛА АУТОНОМНЕ ПОКРАЈИНЕ ВОЈВОДИНЕ У 2022. ГОДИНИ – ПОДИЗАЊЕ НИВОА КВАЛИТЕТА И КАПАЦИТЕТА ОБЈЕКАТА ТУРИСТИЧКЕ СУПРАСТРУКТУРЕ БРОЈ: 144-401-1/2022-04, или лично на писарници покрајинских органа управе у зградиПокрајинске владе, сваког радног дана од 9 до 14 часова.

Рок за подношење пријаве је 03.02.2022. године.

ИНФОРМАЦИЈЕ О ПРЕУЗИМАЊУ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ У ЕЛЕКТРОНСКОЈ ФОРМИ

Текст Конкурса, образац пријаве и Правилник могу се преузети са интернет адресе:

www.spriv.vojvodina.gov.rs

  1. КОНТАКТ ЗА ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Додатне информације могу се добити у Покрајинском секретаријату за привреду и туризам, путем телефона 021/487 45 80, сваког радног дана од 10.00 до 14.00 часова.