КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА У НАБАВКУ ОПРЕМЕ ЗА ЗАШТИТУ ОД ВРЕМЕНСКИХ НЕПОГОДА И ЕЛЕМЕНАТА ПОТРЕБНИХ ЗА ПОДИЗАЊЕ ПРОИЗВОДНИХ ЗАСАДА ВОЋАКА,ВИНОВЕ ЛОЗЕ И ХМЕЉА У 2022.ГОДИНИ

  1. ЦИЉ И ПРЕДМЕТ КОНКУРСА

 Циљ конкурса јесте повећање површина засада воћа под системом противградне заштите као и повећање површина под новим засадима воћа и винове лозе у Аутономној покрајини Војводини у 2022. години.Предмет конкурса јесте додела бесповратних средстава за суфинансирање набавке елемената система за заштиту од елементарних непогода и набавке елемената потребних за подизањепроизводних засада воћака,винове лозе и хмеља.

  1. ВИСИНА И НАМЕНА ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА

За реализацију Конкурса за доделу средстава за суфинансирање инвестиција у набавку опреме за заштиту од временских непогода и елемената потребних за подизање производних засада воћака,винове лозе и хмеља у 2022.години предвиђен је укупан износ до 100.000.000,00 динара.

Бесповратнасредствазаподршкуинвестицијапоовомконкурсуутврђујусе у износу до 60%одприхватљивих трошковаинвестиције.

За подносиоце пријава: физичка лица, предузетнике и правна лица, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жене носиоци регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лице млађи од 40 година бесповратна средства за подршку инвестиција по овом конкурсу утврђују се у износу до 70% од прихватљивих трошкова инвестиције (у случају да правно лице има више  оснивача и уколико је само један оснивач старији од 40 година, а други млађи, бесповратна средства утврђују се у износу до60% од прихватљивих трошкова инвестиције).Приликом обрачуна, узима се вредност инвестиције без пореза на додату вредност (ПДВ).

 Максималан износ бесповратних средстава по једној пријави не може прећи 7.300.000,00 динара.

Минималан износ бесповратних средстава по једној пријави износи 155.000,00 динара,односно у разматрање ће битиузете пријаве чија је вредност инвестиције једнака или већа од259.000,00 динарабез ПДВ-а.

Бесповратна средства која се додељују по овом конкурсу намењена су за следеће:

  1. Набавка елемената система за противградну заштиту(САМО МРЕЖА)

Максимални износ бесповратних средстава по једном хектару површине износе највише 400.000,00 динара.У случају да је подносилац пријавефизичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година– максимални износ подршке јесте до 440.000,00 динара по хектару.

1.1  Набавка стубова и елемената потребних за подизање система за противградну заштиту

Максимални износ бесповратних средстава по једном хектару површине износе највише 400.000,00 динара.

У случају да је подносилац пријавефизичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година– максимални износ подршке јесте до 440.000,00 динара по хектару.

  1. Набавка стубова за подизање засадахмеља

Максимални износ бесповратних средстава по једном хектару површине износе највише 300.000,00 динара.

У случају да је подносилац пријаве физичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година– максимални износ подршке је до 330.000,00динара по хектару.

  1. Набавка стубова за подизање винограда

Максимални износ бесповратних средстава за набавку стубова за подизање винограда по једном хектару површине износе највише 155.000,00 динара.

У случају да је подносилац пријавефизичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година – максимални износ подршке је до 180.000,00 динара по хектару.

  1. Набавка стубова и жица за ограђивање парцела

Максимални износ бесповратних средстава за набавку стубова и  жице за ограду по једном хектару површине износе највише 163.000,00 динара.

У случају да је подносилац пријаве физичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година– максимални износ подршке је до 180.000,00 динара по хектару.

  1. Набавка система против смрзавања „anti-frost“

Максимални износ бесповратних средстава за набавку анти фрост система по једном хектару површине износе највише 370.000,00 динара.

У случају да је подносилац пријавефизичко лице, предузетник и правно лице, чије је газдинство регистровано на подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, жена носилац  регистрованог пољопривредног газдинства и физичко лице и оснивач правног лица млађи од 40 година– максимални износ подршке је до 407.000,00 динара по хектару.

Подносилац пријаве може поднети само једну пријаву по Конкурсу,али за више намена у оквиру једне тачке, као и по више тачака до наведеног максималног износа.

  1. ПРАВО УЧЕШЋА НА КОНКУРСУ

1.физичко лице:

- носилац регистрованог комерцијално гпородичног пољопривредног газдинства -предузетник носилац регистрованог комерцијалног породичног пољопривредног газдинства.

  1. правно лице:

- привредно друштво носилац регистрованог комерцијалног пољопривредног газдинстава;

- земљорадничка задруга носилац регистрованог комерцијалног пољопривредног газдинства;

- сложена задруга носилац регистрованог комерцијалног пољопривредног газдинства

4.2. СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ НА КОНКУРСУ

  • Подносилац пријаве, у зависности од врсте инвестиције остварује правo на суфинансирање инвестиције  ако у Регистру има уписано воће у складу са шифарником биљне производње и ако је предмет инвестиције везан за производњу тог воћа.

Лице из става 1. овог члана остварује правo на суфинансирање инвестиције ако у Регистру има уписано до 1,99 ха јагодастог воћа и/или до 4,99 ха осталог воћа.

  • Подносиоци пријава (више њих) чије се парцеле наслањају једна на другу, а имају уговор о удруживању, могу поднети пријаву тако да се све парцеле ограђују са спољне стране парцеле без дељења са оградом између њих.
  • Подносиоци пријава (више њих, ако је парцела нпр. 20 ха)потребно је да сваки од њих у РПГ има уписано свој идеални део (свако 4,99 ха или мање).
  • Подносиоци пријава који подносе захтеве за остваривање права на субвенције за стубове за подизање засада хмеља и винове лозе остварују право на субвенције на површинама до 10 хектара.
  1. ВРЕМЕНСКИ ОКВИР КОНКУРСА

Конкурс је отворен закључно са 18.02.2022. године.

  1. ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

За физичка и правна лица:

  1. читко попуњен образац пријаве;
  2. фотокопија личне карте или очитана чипована лична карта носиоца регистрованог пољопривредноггаздинства или овлашћеног лица у правном лицу;
  3. оригинал Извод из Регистра пољопривредних газдинстава који издаје Управа за трезор (подаци опољопривредном газдинству, прва страна Извода као и остале стране извода са подацима о површинама, нестарији од 30 дана);
  4. доказ o регулисаној накнади за одводњавање/наводњавање (потврда ЈВП „Воде Војводине“) закључно са 31.12.2021. године за подносиоца пријаве;
  5. доказ о измиреним доспелим пореским обавезама закључно са 31.12.2021. године за подносиоца пријаве (издато од стране надлежног органа јединице локалне самоуправе пребивалишта, односно седишта подносиоца пријаве, као и надлежног органа локалне самоуправе  где се налази предметна инвестиција, уколико се предметна инвестиција налази на територији друге локалне самоуправе, на територији АПВ);
  6. доказ о измиреним доспелим обавезама за закуп пољопривредног земљишта у државној својини (потврда надлежног органа, или фотокопија уговора са Министарством пољопривреде, шумарства и водопривреде и доказ o извршеном плаћању);
  7. за инвестиције које су преко 150.000,00 динара, може се поднети предрачун са спецификацијом опреме, а коначан оригинални рачун мора бити идентичан предрачуну по износу, спецификацији и добављачу опреме;

8.за инвестиције до 150.000,00 динара оригинални рачун за набавку предметне инвестиције са спецификацијом опреме која  садржи основне карактеристике конструкције и опреме (подаци исказани у обрасцу пријаве морају бити исти као у рачуну);

9.подносиоци пријава који су поднели захтев за нулту контролу почев од 24.10.2021.године, достављају оригинал предрачун или рачун – не  старији од 24.10.2021.године;

10.отпремницу за набавку предметне инвестиције издату након 01.01.2022. године, осим изузетка као под тачком 9;уколико подносилац пријаве поседује важећу потврду о извршеној контроли плодности земљишта које је предмет инвестиције, исту доставити.

11.доказ о извршеном плаћању предметне инвестиције и то извод оверен од стране банке, а у случају када је физичко лице извршило готовинско или плаћање картицом може доставити само фискални исечак издат након 01.01.2022. године;

12.фотокопија уговора о кредиту, уколико је предметна инвестиција набављена путем кредита;

13.фотокопија гарантног листа за опрему за коју је то предвиђено важећим прописима;

14.јединствена царинска исправа (уколико је подносилац пријаве директни увозник) не старија од 01.01.2022. године;

15.фотокопија дипломе о стеченом средњем и високом образовању из области пољопривреде;

16.ако је члан задруге доставити потврду о чланству;

17.уколико је подносилац пријаве поседује сертификате потребно је доставити копију сертификата за органску производњу или сертификат о заштићеном географском пореклу;

18.уколико подносилац пријаве поседује важећу потврду о извршеној контроли плодности земљишта које је предмет инвестиције, исту доставити.

 

Додатна обавезна документација за предузетнике и правна лица:

  1. извод из Агенције за привредне регистре, с пореским идентификационим бројем;
  2. потврда Агенције за привредне регистре о томе да над правним лицем није покренут поступакстечаја и/или ликвидације;
  3. потврда Агенције за привредне регистре о томе да је правно лице разврстано у микро или мало правно лице, у складу са Законом о рачуноводству („Службени гласник РС“, број 62/2013).
  4. 4.за задруге потврду овлашћеног Ревизијског савеза да задруга послује у складу са Законом озадругама, при чему се потврда издаје на основу коначног извештаја о обављеној задружногревизији, не старијем од две године, у складу са Законом о задругама

НАЧИН ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВA

Пријаву на Конкурс с траженом документацијом достављати ПОШТОМ НА АДРЕСУ:

Покрајински секретаријат за пољопривреду,водопривреду и шумарство

21000 Нови Сад

Булевар Михајла Пупина број 16

с назнаком:

КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА У НАБАВКУ ОПРЕМЕ ЗА ЗАШТИТУ ОД ВРЕМЕНСКИХ НЕПОГОДА И ЕЛЕМЕНАТА ПОТРЕБНИХ ЗА ПОДИЗАЊЕ ПРОИЗВОДНИХ ЗАСАДА ВОЋАКА,ВИНОВЕ ЛОЗЕ И ХМЕЉА У 2022.ГОДИНИ

или лично на писарници покрајинских органа управе у згради Покрајинске владе АП Војводине, свакоградног дана од 9 до 14 часова.

КОНТАКТ ЗА ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Све додатне информације можете добити путем телефона 021/456-267, од 10 до 12 часова.

Текст конкурса, образац пријаве и Правилник могу се преузети на званичној интернет страници Покрајинског секретаријата: www.psp.vojvodina.gov.rs.

 

Jавни позив за подношење пријава за утврђивање права на коришћење бесповратних средства у оквиру Пројекта за конкурентну пољопривреду Србије у 2022. године

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања расписало је Други јавни позив за подношење пријава за утврђивање права на коришћење бесповратних средстава у оквиру Пројекта за конкурентну пољопривреду Србије у 2022. години.

Рок за подношење пријава је од 24. јануара до 23. фебруара 2022. године.

Предмет Другог јавног позива су инвестиције и прихватљиви трошкови који се односе на унапређење конкурентности примарне сточарске производње и то у областима производње млека, производње меса, пчеларства и аквакултуре. Детаљнија спецификација прихватљивих трошкова за које се одобравају подстицаји из члана дата је у Прилогу 1 Јавног позива „Спецификација прихватљивих трошкова, који се односе на пројекте везане за примарну пољопривредну производњу у области сточарства“.

За спровођење Другог јавног позива у 2022. години, опредељена су средства у износу од 360.000.000,00 динара. Укупна врeднoст инвeстициja у индивидуaлном пословном плану изнoси у динарској противредности од 20.000 до 50.000 еура, тj. минимaлни изнoс бeспoврaтних срeдстaвa oд 10.000 – 25.000 еура.

„Пројекат конкурентне пољопривреде у Србији“ је заједничка иницијатива Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде и Светске банке који уводе нов модел финансирања како би се оснажили микро, мали и средњи пољопривредни произвођачи и предузећа, а унапредила пољопривредна производња и конкурентност. Пројекат пружа могућност корисницима добијања бесповратних средства у износу од 50% од укупне вредности инвестиције, са припадајућим порезима, 40% кредитног финансирања у сарадњи са пословним банкама,  уз свега 10% сопственог учешћа.

Информације у вези расписаног Другог јавног позива доступне су преко мејл адресе info@scap.rs.

Текст јавног позива са прилозима и обрасцима

Позив за приватне консултантске куће – Пројект за конкурентну пољопривреду у 2022. години

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ИЗЈАВЕ О ЗАИНТЕРЕСОВАНОСТИ ЗА ФИНАНСИЈСКУ ПОДРШКУ ЗА ФИСКАЛИЗАЦИЈУ

 Право на коришћење финансијске подршке и висина средстава

Право на коришћење финансијске подршке имају обвезници фискализације у смислу закона којим се уређује фискализација, основани и уписани код надлежног регистра закључно са 29. октобром 2021. године.Право на финансијску подршку из овог програма обвезник фискализације може да оствари само по основу пословних простора и пословних просторија за које је Пореска управа доделила јединствену ознаку пословног простора и пословне просторије.

Постојећи обвезник фискализације може да оствари право на финансијску подршку по сваком пријављеном пословном простору и пријављеној пословној просторији у износу од 100 евра у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке Србије на дан ступања на снагу ове уредбе, као и финансијску подршку по свакој пријављеној активној фискализованој фискалној каси у износу од 100 евра у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке Србије на дан ступања на снагу ове уредбе.

У     случају да је укупан број пријављених пословних простора и просторија постојећег обвезника већи од броја пријављених активних фискализованих фискалних каса, висина финансијске подршке која се додељује на основу броја пословних простора и просторија биће обрачуната у односу на број пријављених активних фискализованих фискалних каса.

Нови обвезник фискализације може да оствари право на финансијску подршку по сваком пријављеном пословном простору и пријављеној пословној просторији у износу од 100 евра у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке на дан ступања на снагу ове уредбе, као и финансијску подршку за један електронски фискални уређај у износу од 100 евра у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке на дан ступања на снагу ове уредбе, о сваком пријављеном пословном простору и пријављеној пословној просторији.

У     случају да нови обвезник фискализације у изјави за доделу финансијске подршке за фискализацију наведе више пословних простора и просторија, Пореска управа може да одобри финансијску подршку за мањи број пословних простора и просторија и електронских фискалних уређаја од наведеног броја, уколико утврди да наведени подаци у изјави не одговарају чињеничном стању.

Обвезници фискализације који нису евидентирани у систем пореза на додату вредност на дан подношења Изјаве о заинтересованости, финансијску подршку остварују у износу увећаном за 20%.

Право на коришћење финансијске подршке немају:

-  привредни субјекти који су обухваћени Списком корисника јавних средстава утврђених у складу са Правилником о списку корисника јавних средстава, осим типа корисника јавних средстава 6, 7 и 10;

- обвезници фискализације којима је Пореска управа решењем привремено одузела порески идентификациони број (ПИБ)

Обвезници фискализације могу да изгубе право на финансијску подршку под условима и на начин предвиђен овом уредбом уз обавезу повраћаја добијених средстава са каматом обрачунатом по стопи по којој се врши обрачун камате за кашњење у исплати пореских обавеза почев од дана када је исплаћена финансијска подршка, најкасније у року од пет дана од дана губитка права на финансијску подршку.

Рок за подношење Изјаве о заинтересованости за финансијску подршку

Рок за подношење Изјаве о заинтересованости за финансијску подршку за фискализацију почиње 15. октобра 2021. години и завршава се 31. јануара 2022. године.

Начин остваривања права на финансијску подршку

Обвезник фискализације Пореској управи подноси Изјаву о заинтересованости за финансијску подршку за фискализацију преко портала еПорези, а након што му Пореска управа додели јединствену ознаку пословног простора и пословне просторије за које подноси изјаву о заинтересованости.

Обвезник фискализације може поднети само једну изјаву за доделу финансијске подршке за време трајања Јавног позива.

Изјава о заинтересованости за финансијску подршку за фискализацију садржи: податак o називу обвезника фискализације, ПИБ-у, броју пословних простора и пословних просторија у којима ће користити електронски фискални уређај, броју активних фискализованих фискалних каса, идентификационом броју фискалног модула фискалне касе (ИБФМ), називу банке, односно Управе за трезор за привредне субјекте који су обухваћени Списком корисника јавних средстава, а остварују право на финансијску подршку и броју пословног рачуна на који жели да му се уплати износ новчаних средстава по основу финансијске подршке.

Текст Уредбе о утврђивању Програма финансијске подршке обвезницима фискализације за усклађивање пословања са законом којим се уређује фискализација („Службени гласник РС“ број 95/21) може се преузети на:

-  интернет страници Министарства привредеhttp://www.privreda.gov.rsи

-  интернет страници Пореске управе http://www.purs.gov.rs

Изјава о заинтересованости за финансијску подршку за фискализацију може се попунити на порталу Пореске управеhttp://www.purs.gov.rs

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПРОГРАМ САРАДЊE НАУКЕ И ПРИВРЕДЕ

Циљеви Програма: 

Циљ Програма сарадње науке и привреде (у даљем тексту: Програм) је да помогне истраживања која су од значаја за привреду тако што ће подстаћи предузећа из приватног сектора и јавне научноистраживачке организације да се упусте у заједничке истраживачко-развојне пројекте са циљем стварања нових или побољшаних комерцијално оријентисаних производа и услуга, као и иновативних технологија са значајним будућим учинком и тржишним потенцијалом.

Максимални износ финансирања који Фонд за иновациону делатност (у даљем тексту: Фонд) може доделити по појединачном пројекту је 300.000 евра бесповратних средстава.

Финансирање додељено од стране Фонда може покрити:
• Максимум 70% укупних трошкова пројекта (Одобрени Буџет Пројекта) за пројекте чији је Главни подносилац Пријаве микро или мало привредно друштво и максимално 60% од укупно одобреног буџета пројекта за пројекте чији је Главни подносилац Пријаве средње привредно друштво.

Сваки Подносилац Пријаве мора обезбедити обавезно суфинансирање за пројекат на следећи начин:
• Минимум 30% укупног Одобреног Буџета Пројекта за пројекте чији је Главни подносилац Пријаве микро или мало привредно друштво и 40% за пројекте чији је Главни подносилац Пријаве средње привредно друштво.

Суфинансирање од стране Подносиоца Пријаве мора доћи из других, приватних извора, независно од Фонда или било ког другог јавног програма финансирања.

Трајање пројекта у оквиру Програма може бити највише до 24 месеца. 

Фонд ће размотрити финансирање пројеката из свих области науке и технологије и из било ког индустријског сектора. Ипак, овај програм је усклађен са Стратегијом паметне специјализације у Србији, која се фокусира на четири приоритетна домена:
• Храна за будућност;
• Информационо-комуникационе технологије (укључујући посебан фокус на вештачку интелигенцију, како је то предвиђено Стратегијом развоја вештачке интелигенције у Републици Србији за период од 2020-2025, доступној на https://www.srbija.gov.rs/tekst/437277);
• Машине и производни процеси будућности;
• Креативне индустрије.

Најмање 50% расположивих средстава за овај јавни позив биће опредељено за пријаве из горенаведених приоритетних домена, уколико буде доступно довољно квалитетних пројеката.

Услови учешћа

• Подносилац Пријаве је конзорцијум који испуњава следеће:
o Главни подносилац Пријаве мора бити микро, мало или средње привредно друштво  у већинском приватном власништву, основано у Србији у складу са важећим Законом о привредним друштвима Републике Србије, са годишњим пословним приходом од најмање ЕУР 200,000 (у последњој фискалној години, или у текућој години уколико је применљиво) и мора бити профитабилно;
o Конзорцијум мора укључивати најмање једну јавну (у већинском државном власништву) научноистраживачку организацију као Главног коподносиоца Пријаве, регистровану и акредитовану у Србији и наведену на листи акредитованих научноистраживачких организација Министарства просвете, науке и технолошког развоја, која је доступна на: http://www.mpn.gov.rs/nauka/nio/, релевантну за област индустрије и технологије која је описана у предложеном пројекту.

Потребна документација за пријаву

Да би се Пријава узела у разматрање, потребно је да буде достављена као комплетан, структурирани пакет докумената у оквиру датог временског рока за достављање Пријава у електронском облику кроз интернет портал Фонда. Комплетан сет неопходне документације је доступан на интернет страници Фонда за иновациону делатност: http://www.inovacionifond.rs/cir/program/program-saradnje-nauke-i-privrede/psnp-dokumentacija-novembar-2021

Подносиоци Пријава су у обавези да користе предефинисане обрасце докумената за пријаву које обезбеђује Фонд за иновациону делатност.

Да би се пријавили за финансирање Подносилаци Пријаве су у обавези да поднесу следећу документацију: 
• Пословни план;
• Буџет пројекта;
• Презентација  пројекта*;
• Финансијска предвиђања (Очекивани приходи за наредних 5 година).
• Упитник о процени утицаја на животну средину (eng. „Environmental Screening Questionnaire“ -  ESQ);
• Биографије главног особља ангажованог на пројекту (максимум 5, у слободној форми, на енглеском језику);
• Финансијски извештаји Главног Подносиоца Пријаве за последњу применљиву годину.

Могуће је подношење само једне (1) Пријаве оквиру овог јавног позива без обзира на врсту Програма.

Крајњи рок за подношење пријава је 15. март 2022. године до 15:00 часова.

Непотпуне Пријаве, као и Пријаве које нису достављене до истека крајњег рока за достављање пријава неће бити узете у разматрање.

Молимо вас да користите следећи линк за аплицирање: http://www.inovacionifond.rs/cir/prijava

Фонд за иновациону делатност
Вељка Дугошевића 54, секција Б4, 2. спрат
Научно-технолошки парк „Београд“
Контакт: cgs@inovacionifond.rs 

 

 

 

Одржане обуке за запослене ОУ Србобран

Општина Србобран је реализовала обуку чији је финансијер Савет Европе.Пројекат „Стручно усавршавање запослених у Општинској управи Србобран “
је имао за циљ да спроведе обуку из две области, пољопривреда и рурални развој-стимулативне мере у пољопривреди и Е-управа и дигитализација.
Учесници обуке су били запослени у општинској управи.Предавачи који су ангажовани су били Биљана Зец Радосављевић и Јован Алексић,акредитовани
реализатори програма и стручног усавршавања у јавној управи.

IMG_20211215_080843 предавач Јована Алексић предавач Биљна Зец Радосављевић IMG-643016154e42b8f574ce5a94cd2a8195-V

IMG_20211216_082932smart

Јавни позив за набавку машина и опреме у биљној производњи. Рок за подношење од 4. јануара до 28. фебруара 2022. године

I. УВОДНЕ ОДРЕДБЕ

Предмет Јавног позива

Члан 1.

У складу са чланом 9. Правилника о подстицајима за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за набавку нових машина и опреме за унапређење примарне производње биљних култура („Службени гласник РС, број 48/2018, 29/2019, 78/2020 и 119/2021), у даљем тескту: Правилник, Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања (у даљем тексту: Управа), расписује Јавни позив за остваривање права на подстицаје за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за набавку нових машина и опреме за унапређење примарне производње биљних култура у 2020. години (у даљем тексту: Јавни позив).

Предмет подстицаја

Члан 3.

Подстицаји из члана 1. овог Јавног позива обухватају инвестиције у набавку нових машина и опреме за:

1) примарну производњу биљних култура у заштићеном простору;

2) примарну производњу воћа и грожђа;

3) примарну производњу поврћа, цвећа, ароматичног и лековитог биља;

4) убирање воћа, грожђа, поврћа, цвећа, ароматичног и лековитог биља;

5) примарну производњу житарица, индустријског и крмног биља;

6) обраду земљишта, заштиту биљака од болести, корова и штеточина, прихрањивање/ђубрење, бербу и транспорт примарних пољопривредних производа;

7) наводњавање биљних култура.

II. УСЛОВИ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА ПОДСТИЦАЈЕ

Лица која остварују право на подстицаје

Члан 5.

Право на подстицаје остварују лица која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава (у даљем тексту: Регистар) и налазе се у активном статусу, и то:

1) физичко лице – носилац комерцијалног породичног пољопривредног газдинства;

2) предузетник;

3) привредно друштво;

4) земљорадничка задруга која има најмање пет чланова задруге који су уписани у Регистар као носиоци или чланови пет различитих комерцијалних породичних пољопривредних газдинстава у активном статусу;

5) средња школа;

6) научноистраживачка организација у области пољопривреде.

7) црква и верска заједница, регистроване у складу са законом којим се уређују цркве и верске заједнице.

Општи услови за остваривање права на подстицаје

Члан 6.

Лице из члана 5. овог Јавног позива остварује право на подстицаје ако:

1) је у потпуности реализовало инвестиције за које подноси захтев у периоду од 1. јануара 2021. године, а најкасније до дана подношења захтева за остваривање права на подстицаје;

2) је вредност инвестиција за које се подноси захтев за остваривање права на подстицаје једнака или већа од 65.000 динара;

3) је износ појединачног рачуна једнак или већи од 50.000 динара и ако је на рачуну износ за сваку појединачну инвестицију из Табеле једнак или већи од 50.000 динара;

4) за инвестицију за коју подноси захтев, не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја, осим подстицаја у складу са посебним прописом којим се уређује кредитна подршка регистрованим пољопривредним газдинствима;

5) нема евидентираних доспелих неизмирених дуговања према министарству надлежном за послове пољопривреде, по основу раније остварених подстицаја, субвенција и кредита;

6) је измирило доспеле обавезе по основу јавних прихода;

8) добављач и подносилац захтева не представљају повезана лица;

9) по редоследу подношења захтева постоје расположива средства за одобравање права на подстицаје у оквиру укупних средстава опредељених овим Јавним позивом.

Посебни услови за остваривање права на подстицаје

Члан 7.

Лице из члана 5. овог Јавног позива које испуњава опште услове из члана 6. овог Јавног позива остварује право на подстицаје из члана 3. овог Јавног позива ако:

1) у Регистру има уписано пољопривредно земљиште под производњом одговарајућих врста биљних култура, и то површине:

(1) до 0,5 ha поврћа, воћа или цвећа у заштићеном простору,

(2) до 2 ha јагодастог воћа, односно до 5 ha осталог воћа,

(3) до 2 ha грожђа, на парцелама које су уписане и у Виноградарски регистар у складу са законом који уређује вино;

(4) до 3 ha поврћа (на отвореном пољу),

(5) од 0,1 до 50 ha цвећа (на отвореном пољу),

(6) до 50 ha ароматичног и лековитог биља,

(7) до 50 ha житарица, индустријског и крмног биља;

2) је предмет инвестиције везан за производњу одговарајуће врсте биљних култура.

Изузетно од става 1. тачка 1) подтачка (7) овог члана, лице из става 1. овог члана остварује право на подстицаје за инвестиције у набавку нових машина и опреме за наводњавање биљних култура из члана 3. став 1. тачка 7) овог Јавног позива, ако у Регистру има уписано пољопривредно земљиште под производњом житарица, индустријског и крмног биља површине до 100 ha.

Рок за подношење захтева за остваривање права на подстицаје

Члан 9.

Захтев за остваривање права на подстицаје у складу са овим Јавним позивом подноси се у року од 4. јануара до 28. фебруара 2022. године, закључно.

Документација уз захтев

Члан 10.

За остваривање права на подстицаје потребна је следећа документација:

1) рачун за набавку предметне инвестиције;

2) отпремница за набавку предметне инвестиције за коју је, у складу са посебним прописима, утврђена обавеза издавања отпремнице, односно међународни товарни лист ако је подносилац захтева директно извршио увоз предмета инвестиције;

3) доказ о извршеном плаћању предметне инвестиције и то: потврдa о преносу средстава или извод, оверене од стране банке, а у случају када је физичко лице извршило готовинско плаћање или плаћање картицом може доставити само фискални исечак;

4) гарантни лист, односно изјаву о саобразности за извршену набавку предметне опреме, машина и механизације за коју је утврђена обавеза издавања гарантног листа, односно изјаву добављача да иста не подлеже обавези издавања гарантног листа;

5) јединствена царинска исправа ако је подносилац захтева директно извршио увоз предмета инвестиције;

6) уверење о измиреним доспелим обавезама по основу јавних прихода, издато од стране надлежног органа јединице локалне самоуправе;

7) потврда надлежног органа јединице локалне самоуправе према месту пребивалишта, односно седишта подносиоца захтева да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја;

8) потврда надлежног покрајинског органа да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја – ако подносилац захтева има пребивалиште, односно седиште на територији аутономне покрајине.

Форма документације

Члан 11.

Уверења и потврде које се достављају уз Захтев за остваривање права на подстицаја не могу бити старија од 30 дана од дана подношења захтева.

Сва документа која се достављају уз захтеве у складу са Правилником и Јавним позивом морају да гласе на подносиоца захтева и прилажу се у оригиналу или овереној копији, ако Правилником није прописано другачије.

Документа на страном језику морају бити преведена на српски језик од стране овлашћеног судског преводиоца.

Износ подстицаја

Члан 15.

Подстицаји се утврђују у износу од 50 % од вредности реализоване прихватљиве инвестиције умањене за износ средстава на име пореза на додату вредност, односно у износу од 65 % од ове вредности у подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, у складу са законом којим се уређују подстицаји у пољопривреди и руралном развоју, односно пoсeбним прописом којим се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју.

Ако је корисник подстицаја сам извршио увоз предмета инвестиције, вредност реализоване прихватљиве инвестиције из става 1. овог члана представља статистичка вредност робе у динарима утврђена у јединственој царинској исправи из члана 10. став 1. тачка 5) овог Јавног позива.

Процентуални износ подстицаја за подручја са отежаним условима рада у пољопривреди утврђује са према месту пребивалишта, односно седишта подносиоца захтева, у складу са посебним прописом који одређује подручја са отежаним условима рада у пољопривреди.

Највиши укупни износ подстицаја који корисник подстицаја може да оствари у складу са овим Јавним позивом је 800.000 динара.

Информације

Члан 18.

Јавни позив за подношење захтева за остваривање права на подстицаје за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за набавку нових машина и опреме за унапређење примарне производње биљних култура у 2022. години, објављује се на огласној табли Управе за арарна плаћања, Булевар краља Александра бр. 84, 11000 Београд, као и на званичној интернет страници Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде http://www.minpolj.gov.rs и званичној интернет страници Управе за аграрна плаћања http://www.uap.gov.rs.

Информације у вези расписаног Јавног позива доступне су на телефон Инфо-центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде: 011/260-79-60 или 011/260-79-61, као и контакт центра Управе за аграрна плаћања 011/30-20-100 или 011/30-20-101, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова.

 

 

 

JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U PROGRAMU PODRŠKE PRIVREDNIM DRUŠTVIMA ZA PROMOCIJU IZVOZA U 2021. GODINI

Razvojna agencija Srbije (u daljem tekstu: Agencija) se kreiranjem Programa podrške privrednim društvima za promociju izvoza (u daljem tekstu: Program) opredelila da podrži unapređenje izvoznih potencijala domaćih privrednih društava, a u cilju povećanja prihoda od izvoza odabranih sektora, uravnoteženja platnog bilansa i unapređenja ugleda Republike Srbije u međunarodnoj poslovnoj zajednici, kao i povećanja plasmana domaćih proizvoda na stranim tržištima

USLOVI ZA PODNOSIOCE PRIJAVA

Pravo na učešće i korišćenje bespovratnih sredstava ima Podnosilac prijave koji kumulativno ispunjava sledeće opšte i posebne uslove.

Opšti uslovi:

  1.  da je Podnosilac prijave registrovan u APR, najkasnije do 1. januara 2018. godine;
  2.  da kapital Podnosioca prijave nije u javnoj svojini;
  3.  da je Podnosilac prijave izmirio dospele obaveze po osnovu poreza i doprinosa;
  4.  da Podnosilac prijave nije u teškoćama u skladu sa pravilima za dodelu državne pomoći;1
  5.  da Podnosilac prijave nije neopravdano odustao od učešća u prethodnim Programima podrške privrednim društvima za promociju izvoza koje sprovodi Agencija.
  6.  da Podnosilac prijave kao pretežnu delatnost obavlja prerađivačku delatnost u Podržanim sektorima;
  7.  da se Podnosilac prijave bavi proizvodnjom:
    1.  finalnih proizvoda koji su namenjeni krajnjim potrošačima;
    2.  komponenti proizvoda, pod čime se podrazumeva serijska proizvodnja komponenti proizvoda koji se u neizmenjenom obliku integrišu u proizvode izrađene po meri koji su namenjeni krajnjim potrošačima, kao i proizvodnja komponenti proizvoda koje kupac kao proizvođač u neizmenjenom obliku integriše u finalni proizvod namenjen krajnjem potrošaču.

 Posebni uslovi:

Poslovni kapaciteti:

  1.  da Podnosilac prijave kao pretežnu delatnost obavlja prerađivačku delatnost u Podržanim sektorima;
  2.  da se Podnosilac prijave bavi proizvodnjom:
    1.  finalnih proizvoda koji su namenjeni krajnjim potrošačima;
    2.  komponenti proizvoda, pod čime se podrazumeva serijska proizvodnja komponenti proizvoda koji se u neizmenjenom obliku integrišu u proizvode izrađene po meri koji su namenjeni krajnjim potrošačima, kao i proizvodnja komponenti proizvoda koje kupac kao proizvođač u neizmenjenom obliku integriše u finalni proizvod namenjen krajnjem potrošaču.

Kadrovski kapaciteti:

1. da Podnosilac prijave ima minimum 15 zaposlenih lica u radnom odnosu, na dan objavljivanja Javnog poziva, prema evidenciji CROSO;

Finansijski kapaciteti:

  1.  da je Podnosilac prijave u toku 2019. ili 2020. poslovne godine ostvario poslovni prihod od prodaje gotovih proizvoda nastalih obavljanjem prerađivačke delatnosti iz proizvodnih sektora koji su predmet podrške ovog Programa, u iznosu ne manjem od 35.000.000,00 dinara (Podatak iz zvaničnog obrasca pojedinačnog bilansa uspeha za posmatranu godinu – pod- kategorije AOP 1009 Prihod od prodaje proizvoda i usluga);
  2.  da je udeo prihoda od prodaje gotovih proizvoda nastalih obavljanjem prerađivačke delatnosti iz proizvodnih sektora koji su predmet podrške ovog Programa, veći ili jednak 50% od ukupnih poslovnih prihoda (odnos pozicija Zvaničnog obrazaca pojedinačnog bilansa uspeha, za 2019 ili 2020. godinu, prihod od prodaje gotovih proizvoda i usluga pod-kategorije AOP 1009 i AOP 1001 Poslovni prihod);
  3.  da je Podnosilac prijave u toku 2019. ili 2020. godine ostvario izvoz od prodaje gotovih proizvoda nastalih obavljanjem prerađivačke delatnosti iz proizvodnih sektora koji su predmet podrške ovog Programa od najmanje 12.000.000 dinara. (Podatak iz zvaničnog obrasca bilansa uspeha za posmatranu godinu – AOP 1011 Prihod od prodaje proizvoda i usluga na inostranom tržištu i to matičnim i zavisnim društvima ili/i AOP 1013 Prihod od prodaje proizvoda i usluga ostalim povezanim pravnim licima ili/i AOP 1015 Prihod od prodaje proizvoda i usluga eksterno, nepovezanim društvima);
  4.  da vrednost osnovnih sredstava u 2019. ili 2020. poslovnoj godini nije manja od 35.000.000,00 dinara (Podatak iz zvaničnog obrasca bilansa uspeha za posmatranu godinu – AOP 0010 Nekretnine, postrojenja i oprema);
  5.  da protiv Podnosioca prijave nije pokrenut prethodni stečajni postupak, stečajni postupak, postupak reorganizacije ili postupak likvidacije

NAMENA BESPOVRATNIH SREDSTAVA

Bespovratna sredstva koja se odobravaju u skladu sa ovim Programom mogu se dodeliti u vezi sa realizacijom projektnih aktivnosti usmerenih ka ciljanim tržištima, odnosno mera intervencija koje se odnose na:

1.Konsultantsku podršku za razvojnu strategiju pozicioniranja na ciljano tržište

2.Konsultantsku podršku za aktivnosti izvoznog marketinga

3.Izlaganje na međunarodnim sajmovima i poslovnim susretima

 4.Ulazak na ciljano tržište i unapređenje pozicije na istom

5.Konsultantsku podršku za unapređenje izvoznih sposobnosti

6.Unapređenje proizvodnih sposobnosti

NAČIN PRIJAVLJIVANJA

Javni poziv je objavljen 17. decembra 2021. godine i trajaće 90 dana, odnosno do 17. marta 2022. godine.

Prijave se podnose elektronski, kreiranjem korisničkog naloga na linku https://prijave.ras.gov.rs/ i verifikacijom internet adrese. Kreiranjem korisničkog naloga otvara se stranica za unos podataka, kao i za unos prateće dokumentacije, a sve u okviru Obrasca 1- Prijava za učešće u Programu. Korisnik naloga nakon unosa podataka i kompletiranja dokumentacije, potvrđuje da je prijava kompletna, čime se prijava elektronski zaprimljuje. Svaki Podnosilac prijave dobija obaveštenje o prijemu prijave , zavodni broj prijave i ugovor o poverljivosti informacija. Link za prijavu je dostupan do kraja Javnog poziva, nakon čega više nije moguće podneti prijavu.

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA KONKURISANJE

Svaki Podnosilac prijave je u obavezi da uz podnetu prijavu na Portal Agencije priloži i sledeću dokumentaciju:

  1.  Obrazac 2 – Izjavu o ispunjenosti uslova Programa i dodeljenoj državnoj pomoći de minimis, o prihvatanju uslova za učešće u Programu, koja je izdata pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću;
  2.  Izjavu da Podnosilac prijave i njegova odgovorna lica nisu osuđivani za privredne prestupe, kao i da Podnosilac prijave, članovi Podnosioca prijave i odgovorna lica u okviru Podnosioca prijave nisu osuđivani za krivična dela protiv privrede;
  3.  Kopiju uverenja nadležnog organa poreske uprave da je Podnosilac prijave izmirio sve dospele obaveze po osnovu poreza i doprinosa, ne starije od mesec dana od dana objavljivanja Javnog poziva;
  4.  Kopiju sertifikata sistema kvaliteta ISO 9001 izdatog od strane sertifikacionog tela akreditovanog od strane ATS, ukoliko Podnosilac prijave poseduje ovakav sertifikat;
  5.  Kopiju sertifikata sistema za bezbednost hrane HACCP izdatog od strane sertifikacionog tela akreditovanog od strane ATS ukoliko Podnosilac prijave poseduje ovakav sertifikat;
  6.  Dokaze o postojanju ugovorene saradnje ukoliko se Podnosilac prijave prijavljuje za učešće u Programu radi izvoza kupcu sa kojim postoji ugovorena saradnja.
  7.  Izjavu o toku proizvodnog i distributivnog procesa u okviru grupe, na osnovu koje je moguće utvrditi koji član grupe vrši proizvodnju, a koji distribuciju finalnih gotovih proizvoda iz delatnosti koje su podržane ovim programom, ukoliko je Podnosilac prijave matično društvo ili zavisno društvo u okviru grupe;
  8.  Šemu povezanosti unutar grupe, ukoliko je Podnosilac prijave matično društvo ili zavisno društvo u okviru grupe.

Podnosilac prijave uz Prijavu može podneti i sledeću dokumentaciju:

  •  Dokaze o implementaciji industrijskih specifičnih standarda, sertifikata i
  •  Kopije izvoznih dozvola neophodnih za poslovanje na ciljanom tržištu;
  •  Prethodno izrađene analize ciljanog tržišta, analize plasmana proizvoda, marketing planove i sl.;
  •  Ugovor o poverljivosti informacija potpisan elektronskim potpisom zakonskog zastupnika Podnosioca prijave;
  •  Drugu dokumentaciju koja može imati uticaja na vrednovanje prijave.

Program i svi prateći obrasci dostupni su na internet stranici:www. ras. gov. rs

 

 

 

 

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПРОГРАМ ПАМЕТНИ ПОЧЕТАК

У складу са одредбама Закона о буџету Републике Србије за 2021. годину („Службени гласник РС”, број 149/20) и Програма распореда и коришћења средстава за субвенције јавним нефинансијским предузећима и организацијама за 2021. годину, који је саставни део Закључка Владе РС 05 Број: 401-994/2021 од 4. фебруара 2021. године

Фонд за иновациону делатност објављује

Јавни позив за програм Паметни почетак

Циљ програма Паметни почетак (у даљем тексту: Програм) је да пружи подршку најперспективнијим тимовима у настојању да валидирају пословне идеје и демонстрирају корисност својих производа/услуга/технологија, кроз развој првог прототипа или минимално одрживог производа (MVP).

Максимални износ финансирања који Фонд за иновациону делатност (даље у текту: “Фонд”) додељује по појединачном пројекту је до РСД 3.600.000,00 (оквирно ЕУР 30.000,00).  Финансирање додељено од стране Фонда може покрити максимум 90% укупних одобрених трошкова пројекта (не укључујући менторску подршку). Минимум 10%  укупног буџета пројекта  (не укључујући менторску подршку) мора обезбедити Подносилац пријаве из других приватних извора, независно од Фонда, у готовини. Нефинансијска улагања неће бити прихваћена. Додатно, сви корисници Програма ће добити до РСД 600.000,00 динара (оквирно ЕУР 5.000,00) додатних средстава која су опредељена за менторску подршку.

Правила „de minimis“ државне помоћи се примењују на средства која Корисник гранта добија од Фонда кроз овај Програм у складу са Правилником Фонда о правилима за доделу државне помоћи.

Трајање пројекта у оквиру програма Паметни почетак може бити највише до 6 месеци.

Фонд ће размотрити финансирање пројеката из свих области науке и технологије и из било ког индустријског сектора. Ипак, овај програм је усклађен са Стратегијом паметне специјализације у Србији, која се фокусира на четири приоритетна домена:
• Храна за будућност;
• Информационо-комуникационе технологије (укључујући посебан фокус на вештачку интелигенцију, како је то предвиђено Стратегијом развоја вештачке интелигенције у Републици Србији за период од 2020-2025, доступној на https://www.srbija.gov.rs/tekst/437277);
• Машине и производни процеси будућности;
• Креативне индустрије.
Најмање 50% расположивих средстава за овај јавни позив биће опредељено за Пријаве из горе наведених приоритетних домена, уколико буде доступно довољно квалитетних Пријава.

Услови учешћа
Прихватљиви подносиоци пријава за овај програм су:
• Тимови који се састоје од 2 до 5 чланова, са најмање 51% тима који су резиденти Републике Србије
или
• Микро привредна друштва (у форми друштва са ограниченом одговорношћу) у приватном власништву, регистрована у Србији не дуже од 2 године у тренутку подношења Пријаве, у већинском власништву (51% или више) резидената Републике Србије, са до 10 запослених.

Да би се Пријава узела у разматрање и била процењена, потребно је да буде достављена, у електронској форми путем Фондовог интернет портала.

Пријаве ће бити оцењиване на основу следећих критеријума:
1. Корисност и конкурентска предност предложеног решења
2. Тржишни потенцијал
3. Компетентност тима
Само Пријаве које испуњавају горе наведне критеријуме ће бити узете у разматрање.

Додатни детаљи у вези са процесом пријављивања и процене поднешених Пријава се налазе у Приручнику програма који је досупан на сајту Фонда на следећем линку: http://www.inovacionifond.rs/cir/program/pametni-pocetak/dokumentacija

Потребна документација за пријаву
• Изјава Подносиоца пријаве (дигитално попуњена и поднета на порталу Фонда);
• Пријавни образац који мора бити попуњен у целости и поднет у ПДФ формату. Он даље садржи:
o Детаље о предложеном решењу и потенцијалним пољима употребе;
o Кратак резиме суоснивача и кључног особља које ће бити анагажовано на пројекту (максимално 5);
o Поједностављен буџет;
o Видео снимак у максималном трајању од 3 минута који представља кратку презентацију („elevator pitch“) концепта производа/услуге и чланова тима.

Напомена: Пријавни образац мора бити достављен у потпуно истом визуелном и структурном формату и стилу како је дат на интернет страници Фонда. Сваки покушај модификације Пријавног обрасца откључавањем и/или променом формула или текста резултираће дисквалификацијом Пријаве из даље евалуације. Подносиоцима пријава је дозвољено да користе стилско обликовање садржаја у оквиру предефинисаних текстуалних поља у Пријавном обрасцу.
Због међународног процеса оцењивања, поднешена Пријава мора бити на енглеском језику. 

Крајњи рок за подношење пријава је 22. фебруар 2022, до 15 часова.

Тим или предузеће може да достави само једну Пријаву у оквиру овој Јавног позива. Некомплетне Пријаве, као и Пријаве које се не доставе до крајњег рока за подношење Пријава неће се узимати у разматрање.

Додатне информације можете добити путем е-мејлаsmartstart@inovacionifond.rs.

Молимо вас да користите следећи линк за пријављивање:http://www.inovacionifond.rs/cir/prijava
Контакт: smartstart@inovacionifond.rs

 

zajednicaa

Конкурс за програм АКТИВНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ

Програм Активне заједнице има за циљ да, путем обуке и доделе донација, подржи удружене грађане и грађанке који доприносе унапређењу и развоју заједнице и у својим активностима укључују што више њених чланова у циљу решавања заједничких проблема, при чему на најбољи начин употребљавају локалне ресурсе и потенцијале и промовишу сарадњу са различитим актерима. Програм прати потребе удружених грађана и грађанки, и новчано и на друге начине их подржава да реализују своје идеје које доприносе развоју и бољитку њихове заједнице. Пројекти који се подржавају нису тематски ограничени и плод су идеја, рада и посвећености људи који учествују у њима.

Могу да се пријаве удружења грађана и неформалне групе које:
● покрећу и активно укључује грађане и грађанке у своје активности,
● заступају опште интересе своје заједнице,
● не постоје дуже од 10 година,
● имају годишњи приход који не прелази 1.200.000,00 динара (за удружења),
● немају приступ значајним фондовима других донатора или нису директно повезани са међународним агенцијама и фондовима и
● налазе се на територији Србије.

Позивамо вас да се пре пријаве консултујете са тимом за донације Траг фондације у вези са идејом коју желите да се пријавите. Контакт путем мејла марта@трагфондација.орг, телефона 066 222 407 или заказати онлајн састанак најкасније до недеље, 13. децембра.

Представите вашу идеју попуњавањем Формуле за концепт идеје, коју ћете послати електронским путем на адресу: пријаве@трагфондација.орг. Пријаве можете послати најкасније до недеље, 19. децембра у понедељак.

Износ средстава која се додељују креће се између 200.000 и 400.000 динара по пројекту.

Више о конкурсу прочитајте ОВДЕ, где можете пронаћи информације о програму, услове конкурса и формулар за концепт идеје.

 

Јавни конкурс ЗА ДОДЕЛУ БЕСПОВРАТНИХ СРЕДСТАВА ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈА И АФИРМАЦИЈЕ ЖЕНСКОГ ПРЕДУЗЕТНИШТВА

foto-pg-biro-4

Завод за равноправност полова расписује јавни конкурс у оквиру подстицајних активности а које се односе на привредна друштва и предузетнице са циљем афирмације предузетништва жена и развојa, као и јачања конкурентности привредних субјеката, унапређења производног процеса путем нових инвестиција у опрему и услуге, креирања нових радних места и унапређења технологије пословања уопште.

Додела бесповратних средстава подразумева финансирање:

1. Куповине машина, опреме, алата и репроматеријала (у даљем тексту: опрема),

2. Сертификације, стандардизације и брендирања производа или услуге.

ПРАВО УЧЕШЋА:

Право учешћа на Јавном конкурсу имају привредна друштва и предузетнице са седиштем или регистрованом пословном јединицом (огранак, издвојено место) на територији Аутономне Покрајине Војводине, који су уписани у регистар АПР-а, најкасније до 31.12.2019. године и имају активан статус и то:

1. Правна лица регистрована у АПР као привредна друштва, која су разврстана као микро, мала правна лица у складу са Законом о рачуноводству према финансијским извештајима за 2019. и 2020. годину, као и

2. Предузетници регистровани у АПР-у до 31.12.2019. године.

УСЛОВИ УЧЕШЋА:

Учесник на Јавном конкурсу подноси пријаву под следећим условима:

- да поднесе уредно попуњену приjaву на прописаном обрасцу;

- да је у већинском домаћем приватном власништву и да је регистрован на територији АПВ;

- да је регистрован најкaсниje до 31. дeцeмбрa 2019. гoдинe;

- да у привредном друштву жена има удео у власништву и да је у истом одговорно лице (кумулативно) или да је жена предузетница која лично управља пословањем;

- да има најмање једног запосленог (под запосленим лицем, у складу са законом, подразумева се свако лице пријављено на обавезно социјално осигурање);

- да уредно измирује обавезе по основу јавних прихода (пореза и доприноса) и локалних јавних прихода;

- дa у пeриoду oд 01.12.2021. гoдине ниje евидентиран у регистру дужника принудне наплате Народне банке Србије;

- дa му ниje изрeчeнa прaвoснaжнa мeрa зaбрaнe oбaвљaњa дeлaтнoсти;

- да над њим није покренут стечајни поступак или поступак ликвидације;

- да у 2019. и 2020. години није пословао са губитком;

- да у текућој и у претходне две фискалне године (период 2019-2021. година) није примио de minimis државну помоћ чија би висина заједно са траженим средствима прекорачила износ од 23.000.000,00 динара;

- да за исте намене у текућој години није примио бесповратна средства која потичу из јавних средстава по неком другом програму државне помоћи или из других извора финансирања.

Укупна средства која се додељују по Јавном конкурсу износе 14.051.250,00 динара.

КОНКУРС ЈЕ ОТВОРЕН ДО 16. ДЕЦЕМБРА 2021. ГОДИНЕ.

За више информација: Јавни конкурси – Завод за равноправност полова (ravnopravnost.org.rs)

Додатне информације могу се добити путем телефона 021/6615-133, 021/6617-177 од 10 до 14 часова или мејлом: konkursi@ravnopravnost.org.rs